“با فاصله زیاد” – پپ گواردیولا در مورد یورگن کلوپ: “او من را بهتر کرد” – باشگاه لیورپول

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، همتای لیورپول، یورگن کلوپ را بزرگ‌ترین حریف مدیریتی دوران حرفه‌ای خود خواند.

قرمزها روز شنبه در وقت ناهار از ورزشگاه اتحاد دیدن می‌کنند تا آخرین قسمت از یک رقابت کلاسیک را که اغلب برای تعیین مقصد قهرمانی لیگ برتر بسیار طولانی است، طی کنند.

سیتی با یک امتیاز جلوتر از تیم کلوپ که واقع بینانه ترین رقیب عنوان قهرمانی به نظر می رسد، وارد بازی می شود، حتی اگر گواردیولا بگوید آرسنال و تاتنهام نیز در رقابت هستند.

گواردیولا در طول این سال ها جنگ هایی داشته است، به ویژه با ژوزه مورینیو، اما می گوید کلوپ او را به مربی بهتری تبدیل کرده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا آلمانی بزرگترین رقیب اوست، گفت: “بله، با اختلاف زیاد. چون هزار میلیون بار با هم روبرو شده ایم.

او گفت: “مطمئناً، او من را بهتر کرد، او به من کمک کرد تا در مورد بسیاری از چیزها با مشکلاتی که برای ما ایجاد کرده اند فکر کنم، این بخشی از زمانی است که شما سال ها در این تجارت هستید، او و تیم هایش، اینجا و دورتموند همیشه بزرگ بوده اند. رقبا، بازی های خوبی برای هر دو، هر دو تیم رویکرد مثبتی به بازی ها دارند و همیشه جذاب هستند.

من تقریباً مطمئن هستم که او از طریق تیم هایش از من مربی بهتری ساخته است، و البته، نحوه بازی ما برای آنها با انتقال خوب است، آنها فضای زیادی پشت سر دارند، آنها با دویدن فوق العاده هستند. بدون شک یک تیم فوق العاده، پاهای فوق العاده، یک تیم فوق العاده.

تیم کلوپ پس از یک فصل ضعیف در سال گذشته، جایی که نتوانستند جواز حضور در لیگ قهرمانان را از دست بدهند، به بهترین شکل خود نگاه می کنند و رقیب آشکاری برای قهرمانی هستند.

گواردیولا گفت: «مطمئناً. آرسنال نیز خواهد بود، من آنها را بسیار قوی می بینم.

حتی اسپرز، دو شکستی که اخیرا داشته اند، احساسی که وقتی می بینم چگونه بازی می کنند و با یک بازی در هفته، فکر می کنم آنها آنجا خواهند بود.

چلسی شروع به ریکاوری می کند و هفته ای یک بازی دارد. فکر می کنم چهار یا پنج مدعی آنجا هستند.

نمی‌دانم که آیا نیوکاسل به تیم ملحق می‌شود یا نه، شاید یونایتد به ما ملحق شود، اما چیزهای زیادی ممکن است رخ دهد.

https://www.thisisanfield.com/2023/11/by-far-pep-guardiola-on-jurgen-klopp-he-made-me-better/ منبع: