با لوکادیا پرسپولیس ترسناک شد/ هیچ تیمی نمی تواند با پارسی ها لیگ را رقابت کند

مهاجم اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بعد از 6 هفته حضور در لیگ چه تیم هایی را می توان مدعی قهرمانی دانست، گفت: هرچند هنوز صحبت درباره مدعیان زود است و باید از هفته دهم تیم های مدعی را آنالیز کرد. اما مثل همیشه علاوه بر پرسپولیس، تیم های استقلال و سپاهان هم جزو مدعیان قهرمانی هستند اما تیم هایی مثل فولاد و گل گهر هم می توانند بالای سر قهرمانی باشند و این دو تیم را باید جزو مدعیان برتر دانست. البته با عملکرد پرسپولیس در 6 هفته لیگ برتر باید گفت که پرسپولیس مدعی شماره یک قهرمانی است و فکر نمی کنم هیچ تیمی بتواند با شیاطین سرخ رقابت کند.

رضایی در ادامه به عملکرد لوکادیا اشاره کرد و گفت: این مهاجم هلندی نشان داده که فوتبالی فراتر از آسیا دارد و یک مهاجم 6 دانگ و گلزن نشان داده است که کسی که در 3 بازی 4 گل به ثمر رساند نشان دهنده توانایی خود است. لوکادیا مشکل پرسپولیس را در چند فصل گذشته در خط حمله حل کرد و حالا همه تیم ها از بازی با پرسپولیس می ترسند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال وی افزود: شاگردان گل محمدی با ورود بازیکنانی مانند بیرانوند، پورعلیگنجی، لوکادیا و صادقی به پرسپولیس، دفاع و حمله بسیار محکمی از خود به نمایش گذاشتند و فکر می کنم اگر دیابات در کنار لوکادیا قرار بگیرد، هیچ تیم دیگری توان مقاومت را نخواهد داشت. قرمزها.

غلامرضا رضایی درباره شرایط تیم پرسپولیس پس از شش هفته رقابت های لیگ برتر گفت: قرمزها در این فصل شرایط بسیار خوبی دارند و با جذبی که انجام داده اند و به خصوص جذب لوکادیا به تیمی کامل و منحصر به فرد تبدیل شده اند. . . با چنین تیمی مطمئنا دل هواداران سرخ خوشحال خواهد شد که تیمشان مدعی برای قاواره آورده است.