با مصدومیت دماریا؛ رقابت یووه برای جذب دپای

مصدومیت آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، این باشگاه را بر آن داشته تا به دنبال نهایی کردن انتقال ممفیس دیپای باشد.


سرویس خبر شماره: 1838783
اوت 26, 1401 @ 1:18 ب.ظ
458

0نقطه نظر


مدتی بود که گفته می شد مذاکراتی برای انتقال دپای از بارسلونا به تورین انجام شده بود اما حالا کالچومرکاتو مدعی شده سران یووه قصد دارند هر چه زودتر این انتقال را نهایی کنند تا با توجه به مصدومیت دی ماریا، مکس الگری می تواند بازیکن حاضر در بازی را انتخاب کند حمله تیمش باید باز باشد.
دپای به دنبال فسخ قراردادش با بارسلونا است تا بتواند به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس بپیوندد، اما به نظر می رسد بارسا حاضر نیست این بازیکن را بدون دریافت پول ترک کند.
این در حالی است که گفته می شود چلسی و تاتنهام نیز شرایط این مهاجم هلندی را زیر نظر دارند اما مدیران یووه پیش از این با او قراردادی دو ساله با دستمزد سالانه شش میلیون دلار امضا کرده اند و حالا همه چیز به توافق بارسا بستگی دارد. . . .



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دماریا که پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست، در اولین بازی این تیم مقابل ساسولو دچار مصدومیت شد که باعث نگرانی سران و کادر فنی این تیم شد.
کادر پزشکی یووه اعلام کرده است که آزمایش های انجام شده از این بازیکن نشان می دهد که او تا یک ماه دور از میادین است و به همین دلیل نمی تواند حداقل پنج بازی این تیم را همراهی کند.
مصدومیت فدریکو کیزا و پل پوگبا یووه را با یک بحران جدی مصدومیت مواجه کرده است و مدیران این باشگاه با جذب بازیکنان جدید به دنبال تقویت این تیم هستند.