با ناامیدی دی یانگ؛ هدف جدید یونایتد در بارسا


حالا روزنامه اسپورت اسپورت مدعی شده است که تنهاخ برای تقویت خط دفاعی تیمش به خصوص پس از باخت مقابل برایتون در هفته اول لیگ برتر، به فکر جذب دست است.
بارسلونا آماده فروش این بازیکن است و قیمت هدف آنها برای فروش این بازیکن 17 میلیون پوند است، اما مشخص نیست که آیا یونایتد حاضر به پرداخت این مبلغ برای جذب این بازیکن خواهد بود یا خیر.
دست در سال 2020 با قراردادی به ارزش 23.5 میلیون پوند از آژاکس به بارسلونا پیوست و طی دو فصل 72 بازی برای این تیم انجام داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مدیران بارسلونا در حال بررسی شرایط جذب سرجیو دست مدافع کناری بارسلونا هستند.


سرویس خبر شماره: 1837946
آگوست 21, 1401 @ 9:52 ب.ظ
5.4K |

2نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، تلاش یونایتد برای جذب بازیکنان مورد نظر اریک تنهاخ ادامه دارد و به نظر می رسد قصد خرید بازیکن دیگری از بارسلونا را دارند.
یونایتد از چند ماه پیش برای جذب فرانکی دی یونگ وارد مذاکره شده بود و پس از برگزاری جلسات متعدد موفق شد بر سر مبلغ انتقال این بازیکن با مدیران بارسا به توافق برسد اما این ستاره هلندی حاضر به پذیرش این پیشنهاد نیست و قصد دارد. حضور او در نیوکمپ ادامه خواهد داشت.
بسیاری از کارشناسان و هواداران فوتبال بر این باورند که این اتفاق شکست بزرگی برای یونایتد بود و انتقادات زیادی را برای این باشگاه به همراه داشت چرا که معتقدند افت شدید این تیم و همچنین عدم امکان کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا باعث شد. بازیکنانی که نمی خواهند به این تیم بپیوندند.