با گلزنی مقابل لیون؛ مسی رکورد رونالدو را شکست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته پاری سن ژرمن در چارچوب هفته هشتم رقابت های قهرمانی فرانسه به مصاف لیون رفت و با نتیجه 0-1 از سد این تیم شکست.
تنها گل این بازی را مسی از روی پاس نیمار در دقیقه پنجم این دیدار به ثمر رساند تا سه امتیاز مهم این دیدار حساس را برای تیمش به ارمغان بیاورد.
اما این گل ارزش مهم دیگری برای این بازیکن آرژانتینی داشت. او اکنون بدون احتساب ضربات پنالتی 672 گل به ثمر رسانده و از رکورد رونالدو با 671 گل و یک گل جلوتر از آن بازیکن عبور کرده است.


سرویس خبر شماره: 1844400
28 سپتامبر 1401 @ 11:57 ق.ظ |
5.5 هزار |

هفتنقطه نظر

لیونل مسی ستاره پاری سن ژرمن با گلزنی در بازی شب گذشته مقابل لیون موفق شد یکی از رکوردهای کریستیانو رونالدو را بشکند.

با گلزنی مقابل لیون؛  مسی رکورد رونالدو را شکست


این رکورد توسط این ستاره پاری سن ژرمن به ثبت رسید که 150 بازی کمتر از بازیکن پرتغالی انجام داد و نشان از علاقه به شکستن این رکورد توسط او دارد.
شاید این خبر چندان خوبی برای رونالدو نباشد که به نظر می رسد هر روز بیشتر از بازگشت به منچستریونایتد پشیمان می شود، به خصوص در هفته های اخیر که به یکی از اعضای ثابت نیمکت این تیم تبدیل شده است.
چندین منبع نزدیک به این بازیکن می گویند که او مصمم است یونایتد را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ترک کند و به طور جدی به دنبال یافتن یک باشگاه جدید است، حرکتی که او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام نداد.



مجله اخبار فوتبال خارجی