با 11 بازیکن احتمالی آخر قلانوی به سیرجان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی با نفت مسجد سلیمان قرار بود دیدار خداحافظی امیر قلانوی با سیرجانی ها باشد اما او دوست نداشت در شرایط حساس تیمش را تنها بگذارد و به همین دلیل در گلگره ماند. دور هشتم جام حذفی، برای رویارویی با تیم سرخپوش اهوازی باید تیمش را از روی نیمکت هدایت کند.

امیر قلعه نویی برای انتخاب دروازه بان این تیم کار سختی را پیش رو ندارد و با توجه به مصدومیت منادی، این محسن فروزان خواهد بود که در دیدار خداحافظی قالنوی با گل گهر شرکت خواهد کرد.

محسن فروزان – امیر جعفری، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکداری، امین پورعلی، محمد خدابندلو، نوید عشوری، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و رضا شکاری.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1896197
Mar 26, 1401 @ 1:02 PM
565

0نقطه نظر

بدون تغییرات مداوم؛

در مرکز خط دفاعی آرمین سهرابیان و مسیح زاهدی مانند بازی های گذشته بیشترین شانس را دارند. قلعهنویی در سمت راست خط دفاعی دو بازیکن آماده به نام های برزای و تیکدری دارد اما به دلیل مصدومیت شایان مصلح، امیر جعفری جوان در پست دفاع چپ مقابل فولاد خوزستان فرصت پیدا می کند.

1833059

در خط میانی که امیر قلانوی این منطقه را با سه بازیکن پوشش می دهد، به نظر می رسد شانس امین پورعلی، محمد خدابندلو و نوید عشوری با توجه به عملکرد بسیار خوبی که مقابل نفت مسجد سلیمان داشتند، بیشتر از سایرین باشد.

البته امیر قلعه نویی نیمکت بسیار خوبی هم دارد که می تواند در آخرین حضورش روی نیمکت آبی های سیرجانی و بسته به نحوه بازی از آن استفاده کند.

در نهایت مرتضی تبریزی، رضا شکاری و محمدرضا حسینی در بازی گذشته در بخش هجومی به میدان رفتند که بعید است شاهد تغییراتی در این بخش باشیم. با این توصیف رضا شکاری بار دیگر مهاجم نوک گهر خواهد بود؛ حسینی در پست وینگر راست و تبریزی در سمت چپ بازی خواهند کرد.

امیر قلانویی قرار است ساعت 16:30 امروز برای آخرین بار تیمش را به مصاف فولاد خوزستان ببرد.

با 11 بازیکن احتمالی آخر قلانوی به سیرجان