با 16 بازیکن می رویم دفاع می کنیم و می رویم جام جهانی!

سرمربی تیم ملی مصر با اشاره به آمادگی بازیکنان تیمش گفت: برای بازی برگشت آماده هستیم، تمام تلاش خود را می کنیم تا از این تقابل متقابل برنده خارج شویم و به جام جهانی صعود کنیم. ;” این اولین امتیاز خبرمن از سنگال است.

“اگر به من بستگی داشت، دو تیم برتر آفریقایی به جام جهانی صعود می‌کردند، اما این قوانین است و امروز فقط بهترین تیم صعود می‌کند. من به سنگال احترام می‌گذارم، اما امیدوارم این تیم مصر باشد. وی در پایان سخنان خود گفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کارلوس کی روش ادامه داد: در دیدار مقابل بهترین تیم آفریقا به شایستگی پیروز شدیم و حالا به سنگال می رویم و بازیکنان مصر باید برای هر توپ و هر حرکتی با تمام وجود بازی کنند.

کیروش در آستانه بازی برگشت تیم های ملی مصر و سنگال در نشست خبری پیش از بازی گفت: با 16 بازیکن دفاع می کنیم تا بتوانیم برتری خود را حفظ کنیم. منظورم از 16 دفاع این است که هر بازیکن باید دو بازیکن را امتحان کند نه فقط یک بازیکن!

سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر در ادامه صحبت های خود گفت: برای بازی مقابل سنگال مشکلی نداریم و روند آماده سازی خوبی را در قاهره انجام داده ایم و همه بازیکنان آماده هستند و خوشبختانه مصدومی نداریم.

وی در واکنش به خداحافظی از تمرین گفت: وقتی احساس می کنم دیگر نمی توانم در یک مسابقه فوتبال برنده شوم، تمرین و کار را متوقف می کنم. همانطور که به شما گفتم 45 سال است که این کار را انجام می دهم و تیمی را ندیده ام که 100 درصد توپ را در اختیار داشته باشد. در بازی گذشته 46 درصد و در فینال جام ملت های آفریقا 51 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم.


سرویس خبر شماره: 1817135 |
9 اردیبهشت 1401 ساعت 11:31 |
10,950 امتیاز خبر|

8نظرات

کروش:

فکر می کنم در بازی رفت کار سختی انجام دادیم، همه بازیکنان سخت تلاش کردند و این نشان دهنده نظم و انضباط تیم ما است؛ ما تیمی متشکل از بازیکنان متواضع با دیسیپلین عالی داریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان کارلوس کی روش پس از پیروزی یک گل در بازی رفت امیدوارند برتری خود را در بازی برگشت حفظ کنند و با پیروزی مقابل سنگال به جام جهانی برسند.

کی روش درباره حضورش در سنگال توضیح داد: سنگال زیبایی های زیادی دارد، امروز هم مثل روزهای دیگر در تاریخ فوتبال خواهد بود. ما کیفیت و دانش سنگال را می دانیم، بنابراین شما باید شجاعت مبارزه را داشته باشید. برای پیروزی مقابل این تیم خوب دفاع خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی مصر اذعان کرد که تیمش در ترکیب دفاعی به مصاف سنگال خواهد رفت.

وی افزود: اگر بتوانیم رشته بازی رفت را در بازی برگشت تکرار کنیم، قطعا بازی خوبی خواهیم داشت؛ اما فلسفه من این است که هرگز با سنگال و کامرون بازی نمی کنیم، بلکه با خودمان بازی می کنیم!

سرمربی تیم ملی مصر با اشاره به اینکه این تیم دارای بازیکنان بزرگ و مربیان بزرگی است، احترام زیادی قائل هستیم، اما زمانی که آنها فقط به ما اجازه مالکیت 5 درصدی دادند، می توانم با جادو معجزه کنم. شرایط فنی سنگال .

او گفت: “مهمترین چیز برای مصر سنگال و هوادارانش است و باید به آنها بگویم که بدانند هر دو تیم با بازیکنان بسیار خوبی برای صعود به جام جهانی مبارزه می کنند.”