بتیس قهرمان جام حذفی اسپانیا شد

بتیس در این فصل با پیروزی مقابل والنسیا در ضربات پنالتی قهرمان کوپا دل ری شد.


سرویس خبر شماره: 1821105 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 03:43 |
1,752 |

0نظرات

اما این برتری چندان پایدار نبود و در دقیقه 30 والنسیا کار را به تساوی کشاند. روی یک ضد حمله سریع بود که ایلایش موریبا با یک توپ خوب، دورو را در موقعیت قرار داد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.
کانالس قبل از پایان نیمه اول می توانست بار دیگر بتیس را شکست دهد اما ضربه دیدنی او به تیرک والنسیا برخورد کرد و این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.
در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت های گلزنی خوبی داشتند که از آنها استفاده نکردند و در نهایت کار به وقت اضافه کشیده شد. در وقت های اضافه هر دو تیم به مصاف هم رفتند و در نهایت به ضربات پنالتی ختم شدند.
پنج پنالتی بتیس توسط ویلیان خوزه، خواکین، آندرس گواردادو، کریستین تئو و خوان میراندا به ثمر رسید، در حالی که کارلوس سولر، اروس راچیچ، گونزالو گودس و خوزه گایا برای والنسیا گلزنی کردند، اما یونس موسی تیم ملی والنسیا ضربه چهارم تیم خود را از دست داد. بتیس می تواند در این نبرد نفس گیر پیروز شود و قهرمان کوپا دل ری شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این دیدار که در ورزشگاه المپیک سویا برگزار شد، دو تیم پس از 120 دقیقه به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا کار به ضربات پنالتی منجر شود. بتیس در ضربات پنالتی بهتر عمل کرد و کوپا دل ری را 5-4 برد.
تنها 11 دقیقه از پاس گل هکتور بیرن گذشته بود، این بورخا ایگلسیاس بود که دروازه والنسیا را باز کرد و بتیس را پیش انداخت.