بحران بزرگ ارتش پرتغال در آستانه پلی آف!

تیم ملی پرتغال تعدادی از مدافعان خود را برای بازی های پلی آف جام جهانی غایب خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1814148 |
16 اسفند 1400 ساعت 12:27 |
7,364 امتیاز خبر|

1نظرات

عدم وجود عناصر دفاعی؛

روبن دیاس هافبک پرتغالی منچسترسیتی اخیرا دچار مصدومیت شدید شده و بیش از یک ماه نمی تواند به میدان برود. همچنین ژائو کونسیچ نیز به دلیل دریافت کارت زرد در دور قبل محروم شد و نمی تواند در بازی اول پرتغال را همراهی کند. نلسون سمدو که معمولاً در مواقع لزوم جایگزین ژائو کونسیچ راستو در دفاع راست می شود نیز مصدوم است و دیگر در پرتغال حضور ندارد. رناتو سانچز نیز بازی رفت را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد

پرتغال حتی در صورت پیروزی مقابل ترکیه، احتمالاً باید در فینال مقابل ایتالیا بازی کند، ایتالیایی که به دلیل عدم حضور در جام جهانی 2018 هرگز نمی خواهد این مسابقات را از دست بدهد. بازی های پلی آف بسیار سخت است و اکنون این تیم احتمالا از غفلت مقابل صربستان و از دست دادن شانس حضور مستقیم به جام جهانی پشیمان خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی پرتغال در مرحله اول مقدماتی در دیداری سخت در راه صعود به جام جهانی میزبان ترکیه خواهد بود. شاگردان فرناندو سانتوس در گروه خود پس از صربستان در رده دوم قرار گرفتند و حالا باید در یک گروه پلی آف سخت برای رسیدن به جام جهانی مبارزه کنند. اما بحران خط دفاعی تیم ملی پرتغال خطر تحقق این رویا را از این تیم سلب می کند.