بحران لالیگا؛ مشکل بزرگ برای بارسلونا و 7 باشگاه دیگر

این باشگاه اهرم های اقتصادی جدیدی را برای خرید بازیکنان جدید فعال کرده است اما تاکنون موفق به ثبت قرارداد آنها نشده است.

تیم بتیس نیز با این مشکل مواجه است. ویلیان خوزه، لوئیز انریکه و لوئیس فیلیپه خریدهای جدید تیم بتیس هستند که قراردادشان ثبت نشده است.

ناول مولینا، خرید جدید اتلتیکو مادرید، جدیدترین بازیکنی است که قراردادش با موفقیت در لالیگا امضا شده است. از آغاز پنجره تابستانی 2022، تیم‌های لالیگا 90 خرید امضا کرده‌اند اما تنها 34 بازیکن ثبت‌نام کرده‌اند، که نشان می‌دهد باشگاه‌های لالیگا در وضعیت مالی بسیار سختی قرار دارند که امضای قراردادهای جدید تبدیل به یک چالش می‌شود.

تیم تازه صعود کرده آلمریا نیز با این مشکل مواجه شد و نتوانست برای 7 خرید جدید قرارداد ثبت کند.

شش تیم دیگر را به این لیست اضافه کنید. الچه، سویا، ویارئال، رئال وایادولید، خیرونا و رایو وایکانو نیز با همین مشکل روبرو هستند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

بحران مالی لالیگا باعث شده تا 8 تیم در این لیگ نتوانند بازیکنان جدید خود را ثبت نام کنند زیرا سقف دستمزد آنها از سقف تعیین شده لالیگا بر اساس درآمد هر باشگاه افزایش یافته است.

باشگاه بارسلونا و بتیس هنوز ثبت نام خود را ثبت نکرده اند. بارسا، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ، بدون شک مشهورترین باشگاه لالیگا است که در این زمینه مشکل دارد.