بحران ناگهانی در اردوگاه سرخابی ها. مشکل رایج ساپینتو و گل محمدی

دروازه بان اول استقلال در بازی جام حذفی مقابل تراکتور پس از برخورد با رضا اسدی مصدوم شد و در هفته های اخیر بازی با سپاهان، ملوان و مس کرمان را از دست داد. این در حالی است که علیرضا رضایی دروازه بان دوم استقلال در لیست آن تیم در زمین حضور داشته و با انتقادات دروازه بان های پیشکسوت استقلال نیز مواجه شده است. لازم به ذکر است؛ حسینی این روزها در مرکز تمرینی تیم ملی آکادمی فوتبال کشورمان تمرینات بدنی را پشت سر می گذارد تا بتواند دیدار هفته بیستم مقابل پیکان را برگزار کند اما اعضای کادر فنی استقلال اعلام کرد این بازیکن در دیدار هفته نوزدهم مقابل نفت مسجد سلیمان حضور نخواهد داشت.

غیبت دو دروازه بان ملی پوش فوتبال کشورمان در تیم های استقلال و پرسپولیس در شرایطی که هیچکدام از این دو نفر ذخیره قابل اعتمادی ندارند، بی شک بزرگترین نگرانی این روزها ریکاردو ساپینتو و یحیی گل محمدی است که به دیدار تیم ملی فوتبال ایران آمده اند. تیم های صنعت نفت خوزستان، آبادان و نفت در حال آماده سازی مسجد سلیمان هستند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

نکته جالب این است که مشکل مشابهی برای استقلال وجود دارد. دیگر دروازه بان ملی پوش کشورمان در جام جهانی 2022 قطر که بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو خواهد بست حسین حسینی است که مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند.

بیرانوند - حسین حسینی

تقابل پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر با اتفاقی جنجالی در ارتباط با اخراج علیرضا بیرانوند همراه بود. دروازه بان تیم ملی پرسپولیس در حالی سرنگون شد که میلاد فخرالدینی (مدافع تیم آلومینیوم اراک) با علیرضا بیرانوند تک به تک از میان مدافعان پرسپولیس گذشت و داور پس از ضربه زدن به دروازه بان پرسپولیس کارت قرمز مستقیم نشان داد و او را اخراج کرد.

این سوال اگرچه واکنش شدید باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی و هواداران این تیم نسبت به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال را در پی داشت، اما هیچ تغییری در رای کادر داوری بازی تا پیروزی پرسپولیس در هفته لیگ برتر رخ نداد. 19 و بازی مقابل صنعت نفت با دروازه بان دوم احمد گوهری. دروازه بانی که عملکردش مورد رضایت دروازه بان های پیشکسوت پرسپولیس نیست و او را قادر به مراقبت از دروازه پرسپولیس نمی دانند.