بخند بعد از شکست در دربی! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1823421 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 10:36 |
859 |

0نظرات

رئال از امروز برای بازی مقابل لیورپول آماده می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید ترجیح داد با ترکیبی از بازیکنان ذخیره وارد دربی مادرید شود و در این بین در حد غیرقابل پیش بینی به بازیکنان کلیدی خود استراحت داد.
انتقال رئال مادرید به عنوان قهرمانی لالیگا گمانه زنی ها را برانگیخته است، به خصوص اینکه برد سخت 120 دقیقه ای مقابل منچسترسیتی منجر به بازی دیوانه وار کارلو آنچلوتی با بازیکنان کلیدی خود شد که مشتاقانه به همه مسابقات علاقه مند هستند.
آنها بدون استفاده از زوج کریم بنزما و وینیسیوس جونیور به مصاف رقبای هموطن خود رفتند که بدون آنها کسب سی و پنجمین عنوان قهرمانی لالیگا ممکن نبود.

همچنین در خط میانی، تونی کروس و لوکا مودریچ در کنار فده والورده روی نیمکت نشستند تا با تیبو کورتوا که برای اولین بار در این فصل در لالیگا بازی نکرد، در کنار زمین شروع کنند.
حتی با شکست در این دیدار، واکنش های بازیکنان نیمکت نشین رئال نشان داد که سرمست از پیروزی مقابل منچسترسیتی و فتح لالیگا هستند و قصد ندارند در این دیدار پولی به آب و آتش بزنند. برای بردن یکی تشریفاتی ترین دربی تاریخ مادرید. اجازه بدید ببینم.
زمانی که کاسیمیرو با وجود اینکه گالاتاسرای یک گل از حریف عقب بود جای خود را به وینیسیوس جونیور داد، خنده کاسمیرو با آنچلوتی نشان داد که این نتیجه برای آنها مهم نیست.
اما با اعلام آنچلوتی جشن قهرمانی و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید و رئال مادرید باید از امروز خود را برای فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده کند تا بازیکنانی که شب گذشته کمتر بازی کردند برای پنجشنبه شب بازی کنند و برای کادیز به میدان بروند. هفته آینده آنها وارد زمین بازیکنان اصلی و ذخیره می شوند تا در نهایت با بتیس که در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول می رود، کار ترکیبی را آغاز کنند.
با این حال، عملکرد رئال آنچلوتی در دوران مربیگری آنچلوتی به قدری مورد استقبال هواداران قرار گرفته است که آنها شکست دربی مادرید را چندان بد نمی دانند و روی استراتژی مربی کهنه کار خود برای آماده شدن برای قهرمانی فینال لیگ قهرمانان اروپا حساب می کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

خنده های کاسمیرو و میلیتو و همچنین بنزما و کورتوا با وجود عقب افتادن از رقبای داخلی خود نشان داد که اهمیت چندانی برای دربی قائل نبودند و بیشتر روی فینال UCL متمرکز بودند.

خرید دربی مادرید برای رئال مادرید بخشی از تدارکات کارلو آنچلوتی برای بازی مقابل لیورپول بود.