بدرق: آقا مجتبی بیشتر از خودمان به ما اعتقاد داشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از توقف هفته گذشته پرسپولیس، شنبه شب پذیرای سپاهان دیگر مدعی قهرمانی بود. شاگردان حسینی که با میانگین 23.6 سال عنوان جوان ترین تیم لیگ بیست و دوم را در اختیار دارند در این دیدار موفق شدند با نتیجه یک بر صفر دیار زاینده رود طلایی را شکست دهند و در رده یازدهم جدول قرار بگیرند. . .

میلاد بدرق مدافع پیکان در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: کادر فنی در هفته آنالیز خوبی از سپاهان به بازیکنان نشان داد، بچه ها دلسوز پیروزی بودند، چون در دیدارهای قبل هم مستحق برد بودیم. ما تیمی هستیم که در زمین خیلی خوب بازی می کنیم و موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد می کنیم، خدا را شکر در این دیدار یکی از موقعیت های ما تبدیل به گل شد و سپاهان قدرتمند را شکست دادیم.

مدافع پیکان مدعی است بازیکنان جوان این تیم به خودباوری رسیده اند و توانایی شکست دادن هر حریفی را دارند.

بدرق: آقا مجتبی بیشتر از خودمان به ما اعتقاد داشت

وی در پایان درباره دیدار با مس رفسنجان افزود: هیچ تیم ضعیف و از قبل باخته ای در لیگ وجود ندارد، همه بازی ها سخت است، این هفته باید با تیم خوبی از مس رفسنجان روبرو شویم، مسی بازیکنان بزرگی دارد و طبق برنامه بازی می کنند، اما باید عملکردمان را نشان دهیم. در این چند هفته هیچ اتفاقی نیفتاده است و امیدوارم با دست پر به رفسنجان برگردیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع خوزستانی پیکان ادامه داد: شاید در ابتدای فصل، پیروزی مقابل تیم های بزرگ برای بازیکنان اعتبار چندانی نداشت، اما کم کم و با تمریناتی که در تعطیلات انجام دادیم، به این باور رسیدیم که اخیراً می توان هر حریفی را شکست داد. هفته ها، ما نشان دادیم که توانایی داریم، کارهای بزرگی انجام می دهیم.

بدرق درباره قضاوت داور در این بازی گفت: داور بازی دیروز را خیلی خوب قضاوت کرد و تحت تاثیر بازیکنان قرار نگرفت که جا دارد از آقای همرنگ و کمکشان بابت این قضاوت خوب تشکر کنم. در بازی های گذشته دچار اشتباهات داوری شدیم، حتی کارشناسان داوری در برنامه های ورزشی نیز از سوت های بدی که به ضرر ما زده شد، غافلگیر شدند، به هر حال ما تیم جوانی هستیم و انتظار داریم داوران نیز مانند این در بازی انجام دهند. در مقابل سایر تیم های بزرگ، به هر دو تیم یکسان نگاه کنید و منصفانه قضاوت کنید.

او درباره میانگین سنی پایین تیمش و کم تجربه بودن بازیکنان جوان گفت: آقای حسینی علاقه خاصی به کار با جوانان دارد، او معتقد است بازیکنان جوان می توانند ایده های تاکتیکی کادر فنی را به لطف دوندگی و قدرت پرس خود در زمین پیاده کنند. می توانم بگویم آقای حسینی بیشتر از ما به توانایی ما اعتقاد داشت اما به مرور این باور در بازیکنان متولد شد و نتیجه آن نمایش درخشان مقابل پرسپولیس و سپاهان است.


سرویس خبر شماره: 1862375
11 ژانویه 1401 در 6:30 ب.ظ.
5.6 هزار |

1نقطه نظر

ما توانایی شکست دادن هر تیمی را داریم