بدشانسی بزرگ اینزاگی قبل از دیدار با اتلتیکو


سرویس خبر شماره: 2007899
20 مارس 1402 در 00:51
3.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مارکو آرناوتوویچ، ستاره اینتر، دیدار مقابل اتلتیکو مادرید را از دست خواهد داد و ممکن است برای مدت بیشتری از میادین دور باشد.

بدشانسی بزرگ اینزاگی قبل از دیدار با اتلتیکو

در هفته بیست و هشتم سری آ، نراتزوری در یک روز نه چندان خوب مقابل بولونیا 1-0 پیروز شد و به روند قابل توجه خود با 13 برد در 13 بازی رسمی امسال ادامه داد.

با این حال، خبرهای بدی برای سیمونه اینزاگی در این بازی به گوش رسید زیرا کارلوس آگوستو در نیمه دوم از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت جزئی شد.
اما بیشترین نگرانی او مربوط به وضعیت آرناوتوویچ خواهد بود که در دقیقه 66 به جای ماکوس تورام وارد زمین شد اما زمانی که دقایقی پس از ورود به زمین عضله هل دادن خود را پاره کرد، مشخص شد که به شدت مصدوم شده است. این ملی پوش اتریشی توسط کادر پزشکی اینتر مجبور به ترک زمین شد و بعید به نظر می رسد که برای بازی روز چهارشنبه مقابل اتلتیکو مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دسترس باشد.

1999815

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، احتمال آسیب دیدگی همسترینگ برای او وجود دارد یعنی این ستاره چند هفته ای از میادین دور خواهد بود. صرف نظر از این، این مصدومیت مربوط به ران راست و همان پایی است که در پایان شهریور در بازی امپولی دچار پارگی همسترینگ شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی