بدشانسی تنهاچ: گزینه یونایتد با باشگاهش تمدید شد!


سرویس خبر شماره: 1970678
14 اکتبر 1402 در 3:17 ب.ظ.
2.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

جرد برانتویت، مدافع اورتون، پس از اینکه در ژانویه مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفت، به عنوان جانشین لیساندرو مارتینز مصدوم، قرارداد بلندمدت جدیدی با باشگاه فعلی خود امضا کرد.

بدشانسی تنهاچ: گزینه یونایتد با باشگاهش تمدید شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد با بحران مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و مدافع میانی آرژانتینی آخرین بازیکنی است که به لیست طولانی مصدومان یونایتد اضافه شده است. مارتینز در حال انجام دومین عمل جراحی روی پای خود است که می تواند او را تا سال 2024 از بازی خارج کند. روسای یونایتد مدافع اورتون را به عنوان جایگزین هدف قرار داده بودند، اما پس از اینکه اورتون اعلام کرد برانتویت قرارداد خود را تا سال 2027 تمدید کرده است، پیگیری آنها با ناامیدی به پایان رسید.

1936485

برانتویت در فصل گذشته در دوره قرضی خود در PSV هلند درخشید. در واقع، مرد هلندی حتی می خواست او را در یک انتقال دائمی نگه دارد، اما شان دایچه، مدیر اورتون، گفت که او همیشه او را به عنوان یک دارایی بلندمدت می دید و قصد از دست دادن او را نداشت: “این او بود که سال گذشته، حتی زمانی که «او قرضی بود، ما او را از نزدیک زیر نظر داشتیم. چیزهای خوبی از او شنیدیم. من چند بار به طور خلاصه با او صحبت کردم، نه خیلی عمیق، فقط یک گفتگوی بعدی واقعاً. ما به صراحت اعلام کردیم که می خواهیم او را در پیش فصل برگردانیم. او برخی از تمرینات پیش از فصل را از دست داد، که مایه تاسف است، زیرا زمان زیادی برای آماده شدن او طول کشید، اما اکنون او به میادین بازگشته و عملکرد خوبی دارد.”

مجله اخبار فوتبال خارجی