بدون ترابی; چالش پرسپولیس مقابل پیکان

مشکلات پرسپولیس با محرومیت مهدی ترابی از بازی با پیکان به اوج خود می رسد چرا که بعید است فرشاد فرجی و وحید امیری به این دیدار برسند و یحیی علاوه بر دو بازیکن مصدوم، محرومیت قابل توجهی دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه در هفته های اخیر صحبت هایی مبنی بر سقوط مهدی ترابی مطرح شده است، اما بدون شک مهمترین و تاثیرگذارترین بازیکن سرخ ها در خط حمله، مهدی ترابی است. بازیکنی که در جریان مسابقه با حرکات خلاقانه و پاس های متلاشی و مورب خود لایه های دفاعی حریف را باز می کند و برای مهاجمان تیمش موقعیت ایجاد می کند.
مهدی ترابی در این فصل بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر فرصت های پاس خلاقانه را از دست داده است که هشت تای آنها توسط هم تیمی هایش به ثمر رسیده است. حالا در شرایطی که بیشتر خلاقیت پرسپولیس در غیاب وحید امیری کمرنگ شده، غیبت مهدی ترابی مقابل پیکان شاید بیش از هر زمان دیگری خط هافبک این تیم را خنثی کند، اما چاره ای نیست و یحیی باید حداکثر استفاده را بکند. از آنچه او دارد
به نظر می رسد یحیی قصد دارد یا بهتر است بگوییم باید از چشم انداز عالیشاه به جای مهدی ترابی که او هم بازیکن خلاقی است و سومین بازیکن خلاق و تاثیرگذار پرسپولیس در فاز حمله است استفاده کند اما عالیشاه همچنان از مصدومیت باز می گردد. به فرم ایده آل نرسید.
لازم به ذکر است به دلیل محرومیت مهدی ترابی از بازی با پیکان، یحیی برای بازی دوستانه مقابل نفت مسجد سلیمان در ترکیب اصلی به میدان نرفت اما ترابی در نیمه دوم وارد زمین شد و پاس او به پاکدل به پنالتی ختم شد. برای The Reds گل برابر تیمش بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1821153 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 12:27 |
1,645 امتیاز خبر|

1نظرات