بدون درام، ادو به دنبال شخصیت + Arseblog 22 است

صبح همگی بخیر.

با توجه به بازی بعدی ما تا دوشنبه، من فکر می کنم که این یک هفته آرام خواهد بود. مگر اینکه درام پیش بینی نشده ای وجود داشته باشد، اما در این مرحله، این چیزی است که می توانیم بدون آن انجام دهیم. انصافاً می‌توانیم در هر مرحله‌ای بدون آن کار کنیم.

این نتیجه یک برد خوب است. شما در مورد اینکه 24 ساعت بعد از آن چقدر خوب بود صحبت می کنید، و این اساساً تمام چیزی است که باید گفت. البته از دست دادن معمولا نیاز به درون نگری بیشتر، تحلیل بیشتر دارد، زیرا مشکلی پیش آمده است و باید در مورد اینکه چه چیزی بود و چگونه آن را برطرف کرد صحبت کنید. نظرات بیشتر در مورد آن چیزها متفاوت است.

بعد از اینکه نیوکاسل را 4-1 کردیم، نیازی به انجام این کار نداریم. ما فقط باید دراز بکشیم و به سه نقطه دوست داشتنی فکر کنیم، کوکتل هایمان را بنوشیم، در حالی که دستیار ادی هاو با فرستادن پیامی به بچه های بیمار در بیمارستان در مورد اینکه آخرین کریسمس آنها است یا چیزی شبیه به آن، ناامیدی خود را برطرف می کند. بله، حتی در ماه فوریه.

یکی از چیزهایی که در مورد برد روز شنبه برای من بسیار خوشایند بود این بود که چگونه آنها را بسیار مهربان جلوه دادیم. ما می دانیم که آنها در مورد چه چیزی هستند، آنها چگونه می خواهند با انرژی و تهاجمی بازی کنند و آنها نتوانستند این کار را انجام دهند. این نبود که آنها نخواستند، بلکه ما به آنها اجازه ندادیم و به همان اندازه که گل زدن و پیروزی در بازی ها و نمایش عالی نشانگر پیشرفت این تیم است، همینطور است. این نشان می‌دهد که ما در حال بلوغ هستیم، که با توجه به سن اکثر بازیکنان کلیدی ما کاملاً بدیهی است، اما توانایی نه‌تنها برآمدن از موقعیت، بلکه تسلط بر آن به خوبی به فال است.

قبل از بازی روز شنبه، مدیر ورزشی ادو مصاحبه ای با TNT Sports انجام داد و از او در مورد برنامه های تابستانی و اینکه آیا یک مهاجم در صدر لیست قرار دارد یا خیر، پرسیده شد. به دلایل نسبتاً واضح، او به جزئیات زیادی در مورد آن پرداخت. ممکن است این چیزی باشد که آرسنال به دنبال آن است، اما وقتی وارد حیاتی ترین بخش فصل می شوید، به هیچ وجه علناً بازیکنانی را که دارید تضعیف نمی کنید. حتی اگر پیامی که ما به دنبال یک گلزن هستیم ممکن است مورد استقبال هواداران قرار گیرد، او باید به این فکر کند که چگونه در رختکن رخ می دهد – به خصوص در دوره ای که در 6 بازی اخیر خود 25 گل به ثمر رسانده ایم.

چیزی که او کمی گسترش داد این بود که آنها چگونه قراردادهای بالقوه را ارزیابی می کردند، نه فقط از نظر کیفیت، بلکه بر اساس شخصیت و شخصیت آنها. او گفت:

بسیاری از مواقع در مکالمات خاصی برای جذب بازیکنان، شخصیت بازیکن را نمی بینید، یا شخصیت بازیکن به خوبی با کاری که ما می خواهیم انجام دهیم جور در نمی آید و سپس باید حرکت کنید و سعی کنید آنچه را که ما انجام می دهیم پیدا کنید. واقعا به دنبال

اگر همه قراردادهایی را که از زمانی که با هم شروع کردیم را ببینید، همه تقریباً یکسان هستند، جوان، پرانرژی و پرشور، و استعدادهای خوبی با آینده های بزرگ و زیبایی در پیش رو.

بله، تعادل وجود دارد. استعداد عالی گاهی اوقات می‌تواند برخی از ویژگی‌هایی را که ممکن است همیشه بخواهید خنثی کند، اما به نظر من هیچ شکی وجود ندارد که این تیم چقدر خوب ساخته شده است و اکنون چقدر خوب است، و نوع افرادی که ما وارد تیم کرده‌ایم. باشگاه. دستیابی به آن فرآیند دشواری بود، همانطور که ما با برخی از خروج‌ها و نحوه انجام آن‌ها تجربه کردیم، و فکر نمی‌کنم حفظ آن آنطور که برخی فکر می‌کنند آسان باشد.

اعتراف می کنم، این بخشی از این است که چرا من با وجود پیوندهای مداوم با ایوان تونی، و احتمال در دسترس بودن او در تابستان امسال، تردید واقعی دارم. همانطور که گفتم، در برخی موارد می‌توانید، و احتمالاً باید، استعداد یک بازیکن را بر این که چه نوع فردی هستند، اولویت دهید، اما این موارد بسیار نادر هستند – و من گمان می‌کنم که این افراد معمولاً در باشگاه‌هایی به پایان می‌رسند که در آن هرج و مرج ثابت‌تر وجود دارد، اگر که منطقی است جایی که آشفتگی و درام در جوهر نهاد گنجانده شده است، و من فکر نمی‌کنم در هر صورت تکرار خاص آرسنال این باشد.

البته زمان مشخص خواهد کرد و از هم اکنون تا ماه مه کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد، اما من بسیار کنجکاو هستم که ببینم اهداف ما در تابستان امسال چه کسانی هستند و در چه موقعیت هایی قرار دارند. هافبک، مهاجم، کاملا واضح، اما کجا و چه کسی دیگر؟ به زودی متوجه می شویم.

بالاخره امروز، 27 فوریه، 22 سال از روزی می گذرد که من پشت میزم در بارسلون نشستم و اولین وبلاگ را در آرسبلاگ نوشتم. اینکه بگوییم این یک سفر بوده است چیزی کم گفته است، بنابراین مثل همیشه، من فقط می خواهم از همه شما برای خواندن، گوش دادن، نظر دادن، آمدن به برنامه های زنده ما، اشتراک در Patreon ما و هر چیز دیگر بسیار تشکر کنم. این یک جامعه واقعی است که همه شما را در قلب آن قرار داده است و اینکه بتوانیم کاری را که ما اینجا انجام می دهیم یک امتیاز واقعی باقی می ماند.

همچنین از اندرو، جیمز، تیم، تام، جورج، لوئیس، فیل، جان، جیسون، هاتا و بیلی که بخشی از خدمه فعلی هستند، و از افرادی مانند اسکات، تیم بی، و بسیاری دیگر که دارای در طول سالها بسیار کمک کرد. و از اینکه کسی را فراموش کردم عذرخواهی می کنم زیرا تقریباً مطمئناً دارم (این چیزی است که وقتی این کار را برای مدت طولانی انجام می دهید اتفاق می افتد!).

ممنون 🙏❤️

اندرو

https://arseblog.com/2024/02/no-drama-edu-looks-for-character-arseblog-22/ منبع: