بدون ساق، جوراب و کفش: مورد عجیب شیرجه!

به گزارش “ورزه سه”، بارسلونا شنبه شب در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لالیگا در ورزشگاه مستایا به مصاف والنسیا رفت و با نتیجه 0-1 مقابل این تیم به برتری رسید.
آنها در این بازی حساس سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردند، تا دقایق پایانی بدون گل به کار خود با والنسیا ادامه دادند، اما روبرت لواندوفسکی در وقت های تلف شده این بازی موفق شد گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند تا شرایط را تغییر دهد. تیم او.
در این دیدار بارسا به مصدومیت ژول کنده نیز رسیدگی کرد. این مدافع فرانسوی زمانی مصدوم شد که زمان زیادی تا پایان مسابقه باقی نمانده بود و نتوانست به زمین ادامه دهد و در نهایت مجبور به تغییر بدن شد.
این بازیکن در دقیقه 74 جای پیکه را گرفت و نکته جالب و عجیبی که در جریان این تعویض توجه خیلی ها را به خود جلب کرد این بود که این بازیکن اصلا آمادگی حضور در زمین را نداشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در عکس هایی که منتشر شد، مشخص بود که پیکه به دنبال چیزی است که بعداً معلوم شد ساق و جوراب است، سپس به سختی بند کفش هایش را باز کرد و حتی به جایی رسید که سرخیو بوسکتس به کمک او آمد. در نهایت با همین شرایط وارد میدان شد.
ژاوی پس از پایان بازی درباره این اتفاق توضیح داد: ساق و جورابش را از دست داده بود، بدنش را گرم نکرده بود و قرار بود نبو وارد زمین شود، اورژانسی بود.
انتقادها نسبت به شرایط و عملکرد پیکه در هفته های گذشته شدت گرفته است و اتفاقات شب گذشته باعث شده است که بسیاری از هواداران بارسا بار دیگر از او انتقاد کنند.

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، شب گذشته با وجود اینکه به هیچ وجه برای آن آماده نبود، مجبور به حضور در زمین شد.

بدون ساق، جوراب و کفش: مورد عجیب شیرجه!


سرویس خبر شماره: 1850861
8 نوامبر 1401 ساعت 11:40 ق.ظ |
2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر