برایتون مقابل لیورپول: 10 نکته کلیدی که باید بدانید – مصدومیت، محرومیت و “احترام” – باشگاه لیورپول

تیم لیورپول یورگن کلوپ با پیروزی در اواسط هفته به برایتون سفر می کند تا به شروع قدرتمند خود در این فصل در لیگ برتر ادامه دهد.

برایتون مقابل لیورپول

لیگ برتر (8) | ورزشگاه AMEX
8 اکتبر 2023 | 2 بعدازظهر (BST)


بحث VAR همچنان ادامه خواهد داشت اما بازیکنان و سرمربی کاملاً روی فوتبال متمرکز هستند.

پیروزی مقابل یونیون اس جی در روز پنجشنبه کمک کرد تا حدی از آسیب بازی تاتنهام کاسته شود و پیروزی در برایتون نشانه مناسبی است که لیورپول اینجا برای رقابت است.

اگر نتیجه هفته گذشته را از معادله خارج کنید، لیورپول از آوریل شکست نخورده است و از نظر دفاعی مطمئن تر به نظر می رسد.

مسابقه یکشنبه نوید هیجان را می دهد و قبل از مسابقه، ما تمام نکات کلیدی را برای آماده کردن شما برای بازی در اختیار داریم.

اخبار مصدومیت کلوپ

خبرهای خوب و بد در مورد مصدومیت برای لیورپول وجود داشت.

کودی گاکپو به گفته کلوپ، “شانس خوبی” برای بازی بعد از تعطیلات بین المللی دارد و “در حال حاضر از بسته های خود خارج شده است”.

به نظر می رسد وجود نخواهد داشت استفان باجتیچ با این حال، در مقابل برایتون حضور داشت، با این که سرمربی امیدوار است پس از بازی های بین المللی بازگردد. همینطور است تیاگو که از بازگشت دورتر است

کلوپ نیز به روز رسانی در مورد کانر بردلیتناسب اندام

این بازیکن آلمانی گفت: “این جوان در راه بازگشت است و در حال دویدن است، اما در آن رده سنی و با این نوع آسیب دیدگی ها، شما تمایل دارید که سه هفته بیشتر از ناکافی بودن به آنها فرصت دهید.”

2 بازیکن محروم

لندن، انگلیس - شنبه، 30 سپتامبر 2023: دیوگو جوتا از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین تاتنهام هاتسپر اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه تاتنهام هاتسپور، کارت قرمز دریافت کرد و توسط داور سیمون هوپر اخراج شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

مگر اینکه زیر سنگ زندگی کرده باشید، پیامدهای اجرای داوری آخر هفته گذشته مقابل تاتنهام را خواهید دید.

در نتیجه کورتیس جونز برای سه بازی بعدی داخلی محروم خواهد شد. لیورپول از کارت قرمز درخواست تجدید نظر کرد اما با وجود اینکه داور جونز را فقط بر اساس فریم فریم اخراج کرد، این کارت رد شد.

دیوگو جوتا نیز پس از دو کارت زردش در شمال لندن، این دیدار را از دست خواهد داد.

این با وجود این واقعیت است که پنل حوادث کلیدی مستقل لیگ برتر گفت: “اکثریت تصمیم (زرد دوم) را نادرست می‌دانستند زیرا احساس می‌کردند که آستانه دریافت کارت زرد را برآورده نمی‌کند.

متاسفانه محرومیت یک مسابقه ای قابل لغو نیست.

جلو 3 خودشان را انتخاب کنند

سرمربی با بازیکنان تعویضی و نظرات پس از بازی مقابل یونیون اس جی به انتخاب تیمش اشاره کرد.

مو صلاح، داروین نونز و واتارو اندو همگی در نیمه وقت پنج‌شنبه کنار رفتند و پس از آن کلوپ تأیید کرد که «هر سه جانشین برنامه‌ریزی شده بودند».

این نشان می دهد که همه آنها از برایتون شروع خواهند شد. همانطور که گفته شد، با تعلیق جونز، احتمالا شاهد خط هافبکی متشکل از اندو، دومینیک زوبوسلای و الکسیس مک آلیستر خواهیم بود.

با توجه به مصدومیت گاکپو و محرومیت جوتا، سه نفر جلو باید صلاح، نونز و لوئیس دیاز باشند.

ترکیب اولیه پیش بینی شده: آلیسون، الکساندر-آرنولد، ماتیپ، ون دایک، رابرتسون، اندو، سوبوسلای، مک آلیستر، صلاح، نونز، دیاز

مرغ های دریایی در حال پرواز هستند

برایتون اند هاو، انگلستان - شنبه، 14 ژانویه 2023: کائورو میتوما از برایتون اند هوو آلبیون در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه برایتون اند هوو آلبیون و باشگاه لیورپول در ورزشگاه فالمر.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

یک پنالتی دیرهنگام توسط ژائو پدرو به ثمر رساند که برایتون اولین امتیاز خود را در اروپا کسب کرد، زیرا تیم روبرتو دزربی با دو گل عقب افتادن به تساوی مقابل مارسی در ورزشگاه ولودروم رسید.

این نتیجه به آنها کمک می کند تا به دیدار مقابل لیورپول، به خصوص پس از تحقیر 6-1 آنها مقابل استون ویلا آخر هفته گذشته، حرکت کنند.

با این حال، این امتیاز یک ناهنجاری بود و کلوپ گفت: «آنها گام‌های واقعا بزرگ و فوق‌العاده ثابت، ترکیب‌های فوق‌العاده، بازیکنان مختلف، ترکیب‌ها برداشتند. وای.

در نهایت، شما همیشه فوتبال برایتون را می بینید و من نمی توانستم بیشتر از این به آن احترام بگذارم.

دیدار مجدد لیورپول وجود ندارد

ساوتهمپتون، انگلستان - یکشنبه، 28 مه 2023: جیمز میلنر بازیکن لیورپول پس از انجام آخرین بازی خود برای این باشگاه در جریان بازی لیگ برتر انگلستان بین ساوتهمپتون اف سی و لیورپول در ورزشگاه سنت مری، برای هواداران مسافر دست تکان می دهد.  این بازی با تساوی 4-4 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

متأسفانه، یا شاید خوشبختانه برای قرمزها، نباید برای جیمز میلنر یا آدام لالانا دوباره لیورپول برگزار شود.

هر دو بازیکن مصدوم هستند و انتظار نمی رود تا پس از تعطیلات بین المللی بازگردند، به این معنی که میلنر فرصتی برای رویارویی با باشگاه هشت ساله خود را نخواهد داشت.

برایتون هفتمین باشگاه متفاوت در دوران حرفه ای طولانی او است، اما او بیشترین بازی را برای لیورپول انجام داده است – در مجموع 332 بار.

در همین حال، لالانا نیز غایب است اما پس از جدایی چندین بار با قرمزها روبرو شده است. در شش بازی خود مقابل لیورپول پس از جدایی، او فقط یک بار شکست خورده است.

اصلاح اشتباهات فصل گذشته

کلوپ با یادآوری شکست های فصل گذشته در AMEX در کنفرانس مطبوعاتی خود موفق شد با آنها شوخی کند. با این حال، دو باخت مطمئناً تیم را برای بردن این آخر هفته مصمم تر می کند.

تساوی 3-3 پاییزی در آنفیلد با دو شکست خارج از خانه در ژانویه دنبال شد، یکی 3-0 در لیگ برتر و دیگری 2-1 در جام حذفی.

کائورو میتوما در آن بازی‌ها، مخصوصاً در جام حذفی، درخشید، و این بسیار مهم است که لیورپول مراقب ژاپنی‌ها باشد.

وینگر معمولاً در سمت چپ بازی می کند، سمت راست لیورپول، که بیشترین منطقه در معرض ضد حملات تا به اینجای فصل بوده است.

مک آلیستر به برایتون بازگشت

برایتون اند هاو، انگلیس - یکشنبه، 29 ژانویه 2023: الکسیس مک آلیستر (R) از برایتون اند هوو آلبیون و استفان باجستیک از لیورپول در جریان بازی دور چهارم جام حذفی بین برایتون اند هوو آلبیون اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه فالمر.  برایتون 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

پس از یک گردهمایی خانوادگی در روز پنجشنبه، یکشنبه قرار است روز عجیب دیگری برای مک آلیستر باشد زیرا او برای اولین بار مقابل تیم سابقش بازی می کند.

این هافبک چهار سال را با برایتون گذراند و دو سال اول را بیشتر به صورت قرضی در آرژانتین بازی کرد و در چند سال اخیر به بازیکن ثابتی تبدیل شد.

پس از قهرمانی در جام جهانی، او در بازگشت به سواحل جنوبی مورد استقبال قهرمان قرار گرفت و خاطرات خوبی از زمان خود در آنجا دارد.

بازی با 11 کمک می کند

لندن، انگلستان - شنبه، 30 سپتامبر 2023: کرتیس جونز بازیکن لیورپول پس از دریافت کارت قرمز و اخراج در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین تاتنهام هاتسپر اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر، از زمین خارج شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول تقریباً یک چهارم از این دوره لیگ را با کمتر از 11 بازیکن در زمین سپری کرده است.

در واقع، چهار کارت قرمز جمع‌آوری‌شده در این فصل، بیشتر از مجموع چهار فصل قبل تیم کلوپ است.

اگرچه همه اخراج ها به طور کامل تقصیر بازیکنان نبوده است، اما قرمزها بهترین رفتار خود را خواهند داشت زیرا با 11 نفر به دنبال پیروزی هستند – هر چه باشد، فوتبال با یک مکمل کامل آسان تر است!

مسئولین چه کسانی هستند؟

آنتونی تیلور به عنوان داور بازی برایتون و لیورپول انتخاب شد. دستیاران او گری بسویک و آدام نون هستند و کریگ پاوسون داور چهارم است.

در استاکلی پارک، کریس کاوانا VAR خواهد بود و متیو ویلکس به عنوان دستیار او عمل خواهد کرد. ما مطمئن هستیم که در این هفته هیچ نقصی در تمرکز وجود نخواهد داشت!

10. مسابقه را با TIA دنبال کنید

برایتون اند هاو، انگلستان - چهارشنبه، 8 ژوئیه 2020: نمای کلی از ورزشگاه American Express Community قبل از مسابقه لیگ برتر FA بین برایتون و هوو آلبیون اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه AMEX.  این بازی به دلیل قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی دولت بریتانیا در طول همه‌گیری کروناویروس COVID-19 پشت درهای بسته انجام شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

برایتون مقابل لیورپول پخش زنده در لیگ برتر Sky Sports با شروع ساعت 2 بعدازظهر (BST).

وبلاگ زنده روز مسابقه TIA از ساعت 13:15 راه اندازی خواهد شد سام میلن وظیفه دارد شما را سرگرم و به روز نگه دارد.

بیا تو قرمزها

https://www.thisisanfield.com/2023/10/brighton-vs-liverpool-premier-league-preview-team-news/ منبع: