برایتون 0-2 لیورپول؛ این تیم باشگاه Vulcan City نیست

لیورپول با نمایشی منطقی با دو گل برایتون را شکست داد.


سرویس خبر شماره: 1815007 |
21 مارس 1400 ساعت 17:56 |
464 امتیاز خبر|

0نظرات

هر دو تیم در ادامه بازی موقعیت هایی داشتند اما نتیجه ای نداشت که بازی با همان دو گل به سود شاگردان یورگن کلوپ به پایان برسد و قرمزها همچنان به دنبال منچسترسیتی در بالای جدول هستند. نخست وزیر. لیگ جدول.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول یکی از مدعیان اصلی قهرمانی و نزدیک ترین شاگرد منچسترسیتی در بالای جدول، امروز در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس میهمان برایتون بود که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید. برای شاگردان یورگن

نیمه دوم را لیورپول بهتر آغاز کرد و در دقیقه 61 موفق به زدن گل دوم شد. ضربه کیتا به پنالتی مدافع برایتون درون محوطه جریمه برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. محمد صلاح پشت توپ ایستاد و موفق به گلزنی شد تا نتیجه 2-0 شود.

همانطور که انتظار می رفت لیورپول شروع بهتری داشت و موفق شد در دقیقه 19 گل اول را به ثمر برساند. جوئل ماتیپ با یک پاس فوق العاده لوئیز دیاز را تک به تک کرد و این بازیکن با ضربه سر دروازه برایتون را باز کرد.

برایتون در نیمه اول پا را فراتر گذاشت و تلاش کرد گل تساوی را به ثمر برساند اما در 45 دقیقه ابتدایی بازی را با همان گل به سود قرمزها به پایان نرساند.