برایس هارپر سریعترین بهبودی تامی جان را تجربه کرد

برایس هارپر پس از پایان فصل 2022 تحت عمل جراحی تامی جان قرار گرفت و آرنج راست خود را با روشی بازسازی کرد که قرار بود او را تقریباً 8 ماه از میادین دور نگه دارد. اما اگر همه چیز در معاینه ای که او برای دوشنبه برنامه ریزی کرده است خوب پیش برود، توانبخشی او می تواند سریع ترین چیزی باشد که تا به حال در MLB دیده ایم.

برایس هارپر ممکن است تنها 160 روز پس از جراحی بازگردد

– بیسبال تاکین (@TalkinBaseball_) 30 آوریل 2023

اما نه 160 روز سریع.

اگر قرار باشد اتفاق بیفتد، بازگشت به موقع خواهد بود. فیلیز در حال حاضر خود را در جایگاه چهارم در NL شرق قدرتمند می‌یابد، با رکوردی بدتر از مارلینز. همه چیز خیلی خوب پیش نمی رود، زیرا تیم هنوز در حدود 0.500 شناور است، اما فیلادلفیا پس از اجرای سال گذشته خود و ساخت فهرست خود در خارج از فصل، انتظارات زیادی برای ورود به فصل 2023 داشت.

برایس هارپر می تواند در آن حضور داشته باشد @Philiesترکیب به زودی به عنوان سه شنبه، با توجه به @CSeidmanNBCS pic.twitter.com/fbDd0F27I1

بازیکنی که امتیاز قبلی را داشت تونی ووماک بود که پس از 182 روز در قفسه بازی برای سنت لوئیس کاردینالز بازگشت. او رکورد 207 روز جی بونر را شکست.



https://sportslens.com/news/bryce-harper-just-had-the-quickest-tommy-john-recovery-ever/ منبع:

برایس هارپر ممکن است از روز سه شنبه به ترکیب فیلیز بازگردد @CSeidmanNBCS pic.twitter.com/NBQi1XLs8K

جراحی تامی جان معمولاً یک جراحی است که روی پارچ‌ها انجام می‌شود، که معمولاً با توجه به فشاری که روی آرنج لازم است، زمان بیشتری طول می‌کشد تا به تمرین بازگردند. واضح است که مفصل برای هر ورزشکاری که نیاز به پرتاب توپ دارد مهم است، اما زمان ریکاوری برای بازیکنان موقعیت می تواند سریعتر باشد.

— FOX Sports: MLB (@MLBONFOX) 30 آوریل 2023