برای محمد: می خواهم با ملوان پوکر بازی کنم

* شما قبلا با سه تیم به لیگ برتر صعود کرده اید. چهارمین صعود کارنامه کاری شما را ثبت کنیم؟
برای محمد: بله، انشالله اگر با ملوان به لیگ برتر برویم، چهارمین تیمی باشد که توانسته ام با آن به لیگ برتر برسم. سه قهرمانی و صعود با فجر شهیدسپاسی، صنعت نفت و مس رفسنجان داشتم. امیدوارم به این افتخار برسم و اگر این اتفاق بیفتد، به قول معروف پوکر بازی می کنم (می خندد).
* به نظر می رسد ملوان بندرانزلی در این فصل در همه عرصه ها باشگاهی پیشرو است که طبق برنامه برای رسیدن به اهداف مشخص شده است. از فضای اطراف ملوان بگویید.
محمد پورمحمد – فکر می کنم در سال های اخیر به ملوان ظلم شده و کسی نبود که به این تیم کمک کند. حتی یادم می آید با بازیکنانی مصاحبه کردم که پول آب معدنی نداشتند اما امسال تیم و باشگاه کاملا متفاوتی را می بینیم. بر اساس برنامه و با توجه به اهداف تعریف شده پیش می رویم. واقعا جا دارد از مدیریت باشگاه، آقای نوری و مهندس پوررشید تشکر کنم. ما امسال فقط از فوتبال لذت می بریم و به چیز دیگری فکر نمی کنیم. همه چیز به موقع است. ما مشکلی با قبض نداریم. آقای مازیار هم بازیکن ملی پوش است و در پرسپولیس است و تجربه او خیلی به ما کمک می کند. ما خیلی خوب کار می کنیم، چون کادر فنی بسیار خوبی داریم. بازیکنان خیلی خوبی هم در تیم حضور دارند. ما یک هدف داریم و آن هم صعود به لیگ برتر است. به نظر می رسد با برنامه ریزی مناسب همه چیز دست به دست هم داده تا ملوان را در لیگ برتر ببینیم. من خیلی دوست دارم ملوان باشم. به نظر من امسال یکی از بهترین باشگاه های ایران است. از نظر امکانات و در موارد دیگر. نمی گویم شرایط مالی فوق العاده ای داریم چون چند بازیکن هستند که نظامی هستند اما همه چیز خوب است. آقای مازیار هم به ما کمک می کند. مایلیم آقایان مازیار، مهندس پوررشید و نوری را به خاطر قهرمانی هایشان خوشحال کنیم و به آنها پاداش زحماتشان را بدهیم.

مدافع راست تیم فوتبال ملوان می گوید یکی از بهترین روزهای ورزشی خود را در انزلی سپری می کند و بازی در این تیم را دوست دارد.

چند ساعت پس از بازی مقابل مس کرمان با این بازیکن گفت وگویی داشتیم که در ادامه می خوانید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد پورمحمد یکی از خریدهای موثر مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی برای پوشش نقاط ضعف تیمش در فصل گذشته بود. انزلی در فصل جاری باتجربه است و در مسیر صعود قرار دارد.


سرویس خبر شماره: 1821547 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 17:53 |
88 امتیاز خبر|

0نظرات

من عاشق فوتبال در انزلی هستم.

* اخرین حرف؟
محمد پورمحمد: خب یک بار دیگر جا دارد از مدیریت و کادر فنی و حامیان تیم تشکر کنم و البته باید به روابط عمومی باشگاه هم اشاره کنم که علاوه بر خلاقیت در کار خود زحمات زیادی می کشند. و من فکر می کنم آنها بهترین های کشور هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* به سربازی اشاره کردید. سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند چطور؟ گفته می شود آنها در تمرینات غایب هستند.
* بله، بالاخره سیاوش یزدانی و مرادمند از بهترین بازیکنان فوتبال ایران هستند. هم از نظر فنی و هم اخلاقی؛ با این حال ما چهار تا از بهترین بازیکنان لیگ را در خط دفاع داریم و با کمترین گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ هستیم. آقای مازیار هم خیلی به بچه ها کمک کرد. من نمی دانم داستان چیست، اما آنها الان در تمرین نیستند.

* بازی ملوان و مس را خوب دیدم اما گلی در کار نبود.
محمد پورمحمد – خب به هر حال ملوان و مس دو تیم ریشه دار و پرطرفدار فوتبال ایران هستند. بازی خوب بالاخره تیم های اول و دوم در جدول قرار گرفتند. هواداران هم آمدند که شکل خاصی به بازی داد و باید از هوادارانمان که از انزلی آمدند هم تشکر کنم. هواداران انزلی واقعا یکی از بهترین هواداران دنیا هستند. پرشور و پر از تعصب. قطعا با این هواداران به لیگ برتر خواهیم رفت. بازی خوبی بود اما گلی در کار نبود. با این حال هر دو تیم به یک امتیاز بسنده کردند. امیدوارم در بازی بعدی مقابل خیبر خرم آباد سه امتیاز را بگیریم و دل هواداران تیممان را شاد کنیم.

* به نوعی می توان گفت که اصلاً با استان کرمان بیگانه نیستید. پارسال در مس کرمان بودی و اگر هم صعود نکردی تا هفته های آخر جزو مدعیان بودی. از احساست در فصل گذشته که مقابل تیمت بازی کردی، بگو.
محمد پورمحمد – یک فصل در استان کرمان مس سرچشمه بازی کردم. دو فصل در مس کرمان و یک فصل در مس رفسنجان. هر سال که در آن تیم ها بوده ام، بهترین روزهای زندگی ام بوده و بهترین بازی هایم را انجام داده ام. با مس رفسنجان صعود کردیم. پارسال هم با مس کرمان روزهای خوبی داشتیم ولی حیف که صعود نکردیم. ما هفت یا هشت امتیاز از همه تیم ها جلو بودیم، اما هر چه به پایان بازی ها نزدیک می شدیم نتوانستیم به عملکرد عالی خود ادامه دهیم. کرمان هم شهر خوب دارد و هم مردم خوب. من این استان را خیلی دوست دارم. امیدوارم ملوان و مس کرمان در پایان این فصل راهی لیگ برتر شوند.

* از بازی دیروز بگویید که برای هر دو تیم مهمتر از جام حذفی بود.
محمد پورمحمد – تمرکز ما واقعا از ابتدای لیگ بود و جام حذفی اهمیت زیادی برایمان نداشت. تمام حواسمان به لیگ بود که بعد از شش، هفت سال ملوان را در لیگ ببینیم. در دیدار مقابل مس شهربابک نیز بازیکنانی که کمتر در ترکیب حضور داشتند با صلاحدید کادر فنی بازی کردند چرا که از ابتدا می دانستیم جام حذفی به ما لطمه نمی زند و قهرمانی مهم است.