برای کونته با چشمان بسته به سمت دیوار می دویم!

بن دیویس، مدافع تاتنهام، با تمجید از آنتونیو کونته، سرمربی آن تیم، می‌گوید بازیکنان تاتنهام آماده هستند تا با چشمان بسته به دیوار آجری برای سرمربی خود بدوند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنتونیو کونته در شروع فصل جدید لیگ برتر با تاتنهام عملکرد خوبی داشت و اشتیاق او در کنار زمین و علاقه بی حد و حصر به تیمش، سرمربی ایتالیایی را به چهره ای بسیار محبوب تبدیل کرد. برای بازیکنان و هواداران تاتنهام

اسپرز فصل جدید را با پیروزی 4-1 مقابل ساوتهمپتون و قبل از تساوی بحث برانگیز 2-2 مقابل چلسی آغاز کرد. این رویارویی با درگیری فیزیکی کونته با سرمربی چلسی همراه بود و شاگردان این مربی ایتالیایی با گل هری کین در وقت های تلف شده موفق شدند از شکست جلوگیری کنند و یک تساوی ارزشمند به دست آورند.

بن دیویس، مدافع تاتنهام، آنتونیو کونته را تمجید می کند و می گوید بازیکنان این تیم آنقدر به سرمربی خود عشق و اعتماد دارند که آماده اند با چشمان بسته به سمت دیوار آجری برای او بدوند. دیویس می گوید که از شور و شوق کونته در این فصل شگفت زده شده است، اما تاتنهام در این دو هفته بیشتر شیفته سرمربی خود شده است.


سرویس خبر شماره: 1838702
25 اوت 1401 @ 10:43 ب.ظ
13.5 هزار |

4نقطه نظر

بن دیویس:

مدافع تاتنهام گفت: “ما به دیدن شور و شوق کونته عادت کرده ایم. رکورد او نیازی به تعریف و تمجید ندارد. آنتونیو یک مربی در کلاس جهانی است که همچنین فردی متواضع با شخصیتی عالی است. او این را می خواهد، ما بازیکنان چشمانمان را برای آن بسته خواهیم داشت. او «به دیوار آجری برخورد کردیم. کونته ذاتاً پرشور است و به وضوح می گوید که از تیمش چه انتظاری دارد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی