برتری مطلق نکونام مقابل ویسی


سرویس خبر شماره: 2021057
24 مه 1403 در 2:19 ب.ظ.
2.6 هزار امتیاز خبر|

12نقطه نظر

جواد نکونام موفق شد در چهار تقابل قبلی خود با عبدالله وایسی پیروز شود.

برتری مطلق نکونام مقابل ویسی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال و فولاد در شرایطی امروز به مصاف یکدیگر می روند که تقابل دو تیم با یک جدال جذاب دو طرفه دیگر همراه است، جایی که جواد نکونام و عبدالله ویسی که رقابت خاصی با هم دارند به مصاف هم می روند. دیگر.

با شروع لیگ بیست و یکم بود که عبدالله ویسی به عنوان جانشین جواد نکونام در فولاد معرفی شد اما مدت زیادی در این تیم دوام نیاورد و پس از اخراج دوباره جای خود را به نکو داد.

2021391

این دو سرمربی امروز در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که پیش از این در چهار دیدار مقابل هم قرار گرفتند و همه این دوئل ها به برتری سرمربی استقلال ختم شد.

اولین بار در لیگ هجدهم بود که نکونام با هدایت عبدالله ویسی موفق شد با نساجی از سد نفت مسجد سلیمانی بگذرد. تک گل این دیدار را علی اصغر عاشوری وارد دروازه حریف کرد.

پس از آن نکونام با فولاد سد سه تیم مختلف ویسی را شکست. ابتدا در لیگ نوزدهم تنها با یک گل حسین بیت سعید شاهین بوشهر را شکست داد. ویسی در نیم فصل دوم هدایت پیکان را برعهده گرفت، زمانی که فولادی ها با گل های پاتوسی و شیمبا مقابل تک گل کوشکی با نتیجه 2–1 به پیروزی رسیدند.

2021392

چهارمین و آخرین جدال این دو مربی نیز به هفته اول قهرمانی امسال برمی گردد که استقلال موفق شد با سه گل صنعت نفت را در آبادان شکست دهد. حالا که ویسی هدایت فولاد را برعهده گرفته به مصاف نکونام می رود و باید دید برنده پنجمین نبرد این دو سر مربی کیست.

مجله اخبار فوتبال داخلی