برتری هواداران مقابل الخریطیات قطر در دیدار تدارکاتی

در دقیقه 80 سید محمد میری با یک ضربه سرکش و خیره کننده از فاصله 40 قدمی گل سوم هواداران را در دیدار مقابل الخریطیات به ثمر رساند. در دقیقه 80 علی پوراسماعیل، علی درخشان، محمد حسینی، رضا گردان و امیرمحمد خارکش به میدان آمدند تا ساکت الهامی از بیست و پنج بازیکن خود در بازی فوق استفاده کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آبی و ارغوانی ها در دیداری که روز چهارشنبه از ساعت 17 با قضاوت تیم داوری ترکیه ای در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی گرین پارک کارتپه برگزار شد به مصاف حریف قطری خود رفتند.

در دقیقه 10 رضا مقانلو تحت تاثیر محسن سفید چقایی از جناح راست و پس از مهار توپ توسط مدافع قطری، اولین گل هواداران در بازی مقابل الخریطیات را به زیبایی و رو در رو به ثمر رساند. . -وضعیت با دروازه بان حریف.

در دقایق 20، 30 و 40 هواداران به ترتیب موقعیت های گلزنی ایجاد کردند، ایمان غلامی، رضا مغانلو و محسن سفید چقایی با خطر بسیار جدی روی دروازه الخریطیات مواجه شدند اما با از دست رفتن موقعیت های گل، نتیجه بازی در نیمه اول در نهایت با همان برتری 1-0 هواداران به پایان رسید.

در دقیقه 70 سید محمد میری و علی سبحانی جای نیما عزیری و امیرحسین پورمحمد را گرفتند. در دقیقه 75 روی پاس حسین صادقی، داریوش شجاعیان با ضربه ای دیدنی و دقیق گل دوم این هوادار را وارد دروازه یاران پژمان منتظری کرد.

مهرداد طهماسبی، عزت الله پورقاز، رفاریبرز گرامی، امیرحسین پورمحمد، محسن سفید چقایی، نیما عذیری، محمد چهارمحالی، سپهر روزی طلب، رضا مقانلو، محمدجواد محمدی و ایمان غلامی یازده نفر از هواداران فیکس در یک مسابقه دوستانه مقابل الخار قرار گرفتند.


سرویس خبر شماره: 1835605
آگوست 05, 1401 @ 9:40 ب.ظ
1.2K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

اردوی تدارکاتی ده روزه هوادر ترکیه در حالی روز شنبه به پایان می رسد که هوادار در سه دیدار تدارکاتی در گرین پارک به ترتیب برابر تیم ملی امید عمان، السیممیر قطر و الخریطیات قطر پیروز شد و دو برد در دیدارهای برگزار شده در این رقابت ها را شمارش کرد. تهران در پنج بازی تدارکاتی پنج پیروزی امیدوارکننده به دست آورد.

مهدی عبدی و میلاد فراهانی اولین تغییرات در فهرست هواداران بودند که در بین دو نیمه به ترتیب جایگزین فریبرز گرامی و مهرداد طهماسبی شدند. در دقیقه 60، 5 تغییر ترکیب هواداران به طور همزمان انجام شد که صائب محبی، محمد عباسی، داریوش شجاعیان، حسین صادقی و علیرضا خدابخشی جای خود را به محسن سفید چقایی، محمد چهارمحالی، ایمان غلامی، رضا مغانلو و محمد جواد محمدی دادند. به ترتیب.

هوادار در سومین و آخرین بازی تدارکاتی خود در ترکیه مقابل الخریطیات قطر با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

شاگردان ساکت الهامی در هفته اول لیگ برتر در دیداری خارج از خانه مقابل اراک به مصاف آلومینیوم می روند که بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی