برخی از بازیکنان یونایتد نمی خواهند بازی کنند!


سرویس خبر شماره: 2021108
24 مه 1403 در 7:07 ب.ظ.
1.6 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

گرم سونس:

گرام سونس، اسطوره لیورپول تایید کرد که برخی از بازیکنان منچستریونایتد نمی خواهند برای این تیم بازی کنند تا از انتقادات جلوگیری کنند.

برخی از بازیکنان یونایتد نمی خواهند بازی کنند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گرام سونس از ادعای وین رونی مبنی بر اینکه برخی از بازیکنان منچستریونایتد پشت مصدومیت پنهان شده اند تا از انتقادات در این فصل جلوگیری کنند، حمایت کرده است.

منچستریونایتد شب گذشته با گل لئاندرو تروسارد از آرسنال شکست خورد و در خطر از دست دادن سهمیه اروپا برای فصل آینده است. بازیکنانی مانند برونو فرناندز، مارکوس رشفورد و لیساندرو مارتینز در این دیدار حضور نداشتند.

میسون مونت، لوک شاو و رافائل واران نیز از جمله بازیکنانی بودند که این دیدار را از دست دادند و اریک تن هاچ را مجبور به ایجاد تغییرات اساسی در ترکیب اصلی تیمش کرد.

با این حال وین رونی برای بازیکنان یونایتد ناراحت نیست و حتی برخی از آنها را متهم می کند که از مصدومیت خود به عنوان بهانه ای برای جلوگیری از انتقاد از خود استفاده می کنند.

2021465

سونس به TalkSport گفت.“این یک بیان مودبانه است که بگوییم منچستریونایتد در حال حاضر یک تیم متوسط ​​است. عملکرد آنها در برابر کریستال پالاس فراتر از تکان دهنده بود. به عنوان یک گروه از بازیکنان، آنها از همان دقیقه اول متوجه نشدند که برای منچستریونایتد بازی می کنند تا اینکه اخرین.

من نشنیدم وین رونی این حرف را بزند، اما او گفت برخی از بازیکنان نمی خواهند برای تیم اصلی بازی کنند. من می توانم بدون اظهار نظر تأیید کنم که من نیز این را از شخصی شنیده ام که منبع موثقی است. بازیکنانی در منچستریونایتد هستند که می‌توانند بازی کنند اما در حال حاضر ترجیح می‌دهند بازی نکنند.»

2021464

مجله اخبار فوتبال خارجی