برخی برای نیمکت استقلال دندان کوتاه کردند/ پرسپولیس در نیمه دوم بهتر بود/ حاضرم بنویسم استقلال قهرمان می شود.


مصاحبه های فرهاد مجیدی با خبروزشی در دو دهه گذشته تقریباً همه جالب و خواندنی است. شاید یکی از مهم ترین دلایل چنین اتفاقی صراحت لهجه کاپیتان و سرمربی سابق استقلال باشد چرا که مجیدی زیاد حرف نمی زند اما وقتی حرفی می زند آن جور نیست که آن را انکار کند. .

فرهاد در مصاحبه ای که در تاریخ 12 آذرماه در خبروشی منتشر شد، به صراحت از امیررضا واعظی آشتیانی به عنوان بهترین سرمربی استقلالی که با او کار کرده یاد کرد، سپس با اشاره به اتفاقات بعد از دربی پاییز 2009 خطاب به خبروشی گفت: استقلال واقعی کسی است که ، حتی اگر پستی در این باشگاه نداشته باشد، باز هم برای موفقیت تیم فریاد خواهد زد و استقلال را تشویق می کند. عده ای مدعی استقلال هستند اما از شکست پرسپولیس در دربی ناراحت شدند! همان شبی که پرسپولیس را زدیم، بازیکنی به من زنگ زد و گفت فلانی نمی دانی چه حسی دارد و چقدر ناراحت است! در بحث سرمربی هم همینطور. خیلی ها برای نیمکت استقلال دندان تیز کرده اند اما از همین جا به آنها می گویم نگران نباشید! پرویز مظلومی الان سرمربی استقلال است و راه به جایی نمی برد (در آن زمان پرویز مظلومی مدیریت استقلال را بر عهده داشت). در مورد دربی پاییز امسال فقط می توانم بگویم که خدا به من افتخار کرد که در دقیقه 90 به پرسپولیس گل زدم و استقلالی ها را خوشحال کردم. از نظر فنی در نیمه اول بهتر بودیم، اما پرسپولیس در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت.

فرهاد مجیدی در ادامه با اشاره به اینکه در عرصه فوتبال بزرگسالان مدیون افرادی مانند فرهاد کاظمی، محمد مایلیکهن و ناصر حجازی است، مدعی شد استقلال قهرمان لیگ دهم می شود و برای اثبات ادعای خود حتی آماده است. برای گذاشتن یک پیام دست نویس در حافظه ! البته پیش بینی فرهاد محقق نشد چون سپاهان قهرمان آن فصل شد و استقلال در رده دوم قرار گرفت اما آبی پوشان برای اولین و تا امروز آخرین بار در تاریخ لیگ برتر موفق شدند پرسپولیس را شکست دهند. در هر دو مسابقه رفت و برگشت

مصاحبه مجیدی در سال 1368



سرویس داخلی اخبار فوتبال