برداشت 6 امتیاز از 3 باشگاه و محرومیت 7 ساله یک بازیکن!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمیته اخلاق آرای خود را در خصوص رقابت های لیگ دسته دوم اعلام کرد. تصمیماتی که در مورد تیم های خاص و بازیکنان و اعضای آنها گرفته شده است و البته این تصمیمات سنگین و عجیبی است.
این کمیته 6 امتیاز از 3 تیم لیگ دسته اول کسر و یک بازیکن را به 7 سال محکوم کرد.
می توانید تصمیمات کمیته اخلاق را در زیر مشاهده کنید:
«طبق رای قطعی، رضا ابراهیمی و مجید کلهری هر کدام به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
هاتف شیخ لاری نیز به دلیل قطعی بودن حکم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی و شش ماه محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.
بر اساس حکمی دیگر، امیرحسین پاپی زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه خرمرود به پرداخت جریمه نقدی پانصد میلیون ریالی و همچنین محرومیت یک ساله از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال در فوتسال و ساحل محکوم شد. فوتبال.
علی اکبر دیندار به پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی و 5 سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.
کمیته اخلاق همچنین آرای برخی تیم های حاضر در گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور را به شرح زیر صادر کرد:
باشگاه سردار بوکان: او در فصل 1401-1400 9 امتیاز از تیم کسر و پنج میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.
باشگاه شهید قندی یزد: وی در فصل 1399-1400 6 امتیاز از تیم کسر و پنج میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.
باشگاه شاهین بندرعامری: وی در فصل 1399-1400 6 امتیاز از تیم کسر و پنج میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.
سروش سعیدی: وی به اتهام هرگونه فعالیت در زمینه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به هفت سال حبس تعزیری و پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
بهنام رسولی نیا: وی به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
امید سلطانی: وی به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
سید مصطفی نوربخش: وی به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
مهران مرادعلی: وی به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
رسول طهماسبی: وی به شش ماه انفصال از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی (تعلیق نیمی از شش ماه مابقی محرومیت پس از اخذ و اعمال نیمی از محرومیت مذکور به مدت یک سال) و پانصد میلیون جزای نقدی محکوم شد. ریال



مجله اخبار فوتبال داخلی

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آخرین آرای خود را اعلام کرد که بر اساس آن یک بازیکن دسته دومی ۷ سال محروم است.


سرویس خبر شماره: 1820437 |
30 فروردين 1401 ساعت 12:50 |
923 امتیاز خبر|

0نظرات

آرای عجیب کمیته اخلاق