بردیف: مقابل تیمی بازی می کنیم که به پرسپولیس حمله کرد!

وی افزود: حریف به دنبال کنترل بازی و ارائه فوتبال تهاجمی است. اگر در حرکات پایانی تجربه بیشتری داشته باشند، می توانند موفق شوند. من پیش بینی می کنم که آنها مانند بازی های قبلی به دنبال کنترل توپ و سپس حمله خواهند بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قربان بردیف در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: تیم حریف دو بازی قبلی را با تعداد گل های زیاد شکست داده بود اما این مشکل تاثیری در بازی فردا نداشت. ” آنها امسال در چند بازی برتری مقابل حریف خود داشتند اما در آخرین لحظات بازی را واگذار کردند. نفت بازیکنان خوبی دارد که توانایی حفظ توپ را دارند و همانطور که انتظار می رود بازی سختی خواهیم داشت.

وی در خصوص مصدومیت تیمش گفت: امیدواریم کاوه رضایی به بازی فردا برود. این بازیکن به صورت انفرادی تمرین کرده و از امروز در تمرینات دسته جمعی شرکت خواهد کرد. چند بازیکن مصدومیت جزئی دارند که فکر می کنم مشکلی برای بازی با نفت نداشته باشند.

بردیف ادامه داد: نفت مسجد سلیمان در همه دیدارها حتی مقابل پرسپولیس تهاجمی بازی کرد. ما هم به دنبال راه حلی برای خنثی کردن بازی حریف هستیم.


سرویس خبر شماره: 1847966
21 مه 1401 در 2:20 ب.ظ.
3.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

امیدوارم کاوه رضایی به بازی فردا برسه

سرمربی تراکتورسازی با تاکید بر اینکه نبود تماشاگر بر روند کاری ما تاثیر منفی می گذارد، گفت: حضور تماشاگران بازیکنان تراکتور را مجبور می کند تا آخرین لحظه تلاش کنند و به پیروزی برسند. متأسفانه فردا حمایت آنها را نخواهیم داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد کاوه رضایی برای بازی فردا تیمش آماده باشد.

بردیف: مقابل تیمی بازی می کنیم که به پرسپولیس حمله کرد!