بررسی حواشی و جنجال های پیرامون ماشاریپوف


سرویس خبر شماره: 2008087
20 مارس 1402 در 11:37 ب.ظ.
3.9 هزار |

5نقطه نظر

بحث های متناقضی در مورد سوالات و مشکلاتی که برای ماشاریپوف به وجود آمد شنیده شد.

بررسی حواشی و جنجال های پیرامون ماشاریپوف

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بحث غیبت جلال الدین مشاریپوف در تمرین استقلال خبرساز شده است. شایعات مختلفی در مورد علت این موضوع در رسانه ها منتشر شده و تقریباً چندین داستان مختلف در این باره دست به دست شده است. از صدمات تا عدم پرداخت حقوق و مشکلات مربوط به اجاره خانه و عدم پرداخت هزینه هتل.

در این بین یکی از رسانه ها با مدیر برنامه های ماشاریپوف مصاحبه ای انجام داد که صدای مربوط به این گفتگو نیز رسانه ای شد که وی مدعی شد به دلیل پرداخت نشدن بدهی های باشگاه استقلال به هتل محل هافبک ازبکستانی در حال ماندن به او فشار آوردند تا هتل را تخلیه کند.

مدیر برنامه ماشاریپوف در این گفت و گو می گوید: بحث مصدومیت نیست قرار شد برای او خانه اجاره کنند و چون ماشاریپوف و خانواده اش مسلمان هستند می خواهند برای ماه رمضان به ایران بیایند و به همین دلیل مجبور است خانه اجاره کند. به او ماشین ندادند و از آنجایی که هزینه هتل را پرداخت نکردند، ماشاریپوف را تحت فشار قرار دادند تا تخلیه شود.

1993631

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار که آیا به کاپیتان تیم ملی ازبکستان اطلاع داده شده که باید هتل را ترک کند این موضوع را تایید کرد. وقتی از مدیر برنامه ماشاریپوف پرسیده شد که آیا در حال حاضر در هتل نیست، او پاسخ داد: او در هتل است، اما فشار روی او وجود دارد.

ساعتی بعد رسانه دیگری ضبطی از گفتگو با یکی از مدیران هتل محل اقامت مشاریپوف منتشر کرد که در آن او شایعات بدهکار بودن استقلال را به طور کامل تکذیب کرد و به مشاریپوف فشار آورد. این فرد تایید می کند که آبی ها کاملا جا افتاده اند و حضور بازیکن ازبکستانی در این هتل مشکلی ایجاد نمی کند.

این فرد در پایان می گوید ماشاریپوف در هتل زندگی می کند و مشکلی وجود ندارد. به علاوه، استقلال همیشه چیز خوبی است. نظراتی که کاملا با اظهارات سرپرست برنامه هافبک ازبکستانی مغایرت دارد و باشگاه استقلال نیز به صورت رسمی اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نکرده است.

به هر حال باید دید در روزهای آینده در مورد این حادثه چه گفته می شود. در حال حاضر دو ادعای متفاوت در دو سوی ماجرا وجود دارد و تیم فنی استقلال نیز می تواند با آنها صحبت کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی