بررسی یک میلیون یورویی: نیمار به پدر آلوز رسید


سرویس خبر شماره: 2010004
1 آوریل 1403 ساعت 6:30 ب.ظ.
4.7 هزار |

6نقطه نظر

دوستی معنا پیدا کرد

پدر نیمار با توصیه پسرش مبلغ هنگفتی برای آزادی موقت دنی آلوز خواهد پرداخت.

بررسی یک میلیون یورویی: نیمار به پدر آلوز رسید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امروز این خبر منتشر شد که دادگاه بارسلونا با وثیقه یک میلیون یورویی دنی آلوز بازیکن سابق بارسلونا را پذیرفت. البته تا این که درخواست تجدیدنظر در این حکم مورد بررسی قرار گرفت که او را به اتهام تجاوز به زن جوان در کلوپ شبانه به چهار سال و نیم زندان محکوم کرد.

2003335

به این ترتیب آلوز برزیلی به محض پرداخت یک میلیون یورو و بازگرداندن دو پاسپورت خود (برزیلی و اسپانیایی) می تواند زندان برایان 2 را که از 20 ژانویه 2023 در آن زندانی است، ترک کند.

برای انجام این کار، اطرافیان آلوز به نیمار، هم تیمی سابق او در بارسلونا، پی اس جی و برزیل تکیه کردند.

به گزارش “لاونگواردیا”، این پدر نیمار است که وثیقه دنی آلوز را می پردازد تا او در سریع ترین زمان ممکن آزاد شود. این سوال توسط منابع نزدیک به آلوز از روزنامه کاتالان تایید شد.

نیمار از زمانی که برای بارسلونا بازی کرده با دنی آلوز دوست بوده و با مسدود شدن حساب های آلوز، مسئول پرداخت وثیقه یک میلیون یورویی از طریق پدرش خواهد بود.

2003336

نماینده دنی آلوز امروز به موقع برای وثیقه خود حاضر نشد و آخرین مهلت آن ساعت 14:30 تعیین شده بود. به گفته لاونگاردیا، انتظار می رود دنی آلوز روز پنجشنبه هفته جاری از زندان آزاد شود.

نیمار پیش از این با 150 هزار یورو به آلوز کمک کرده بود

دنی آلوز پیش از این به نیمار و پدرش مراجعه کرده بود تا مبلغ 150 هزار یورویی که کمیسیون تحقیق برای جبران غرامت به قربانی درخواست کرده بود، بپردازد. این مبلغ برای کاهش مجازات زندان آلوز حیاتی بود.

مجله اخبار فوتبال خارجی