برزیل، ایران از ساخت سئول انتظار معجزه دارد!

باشگاه دیگر مس کرمان است که صنعت نفت می خواهد از آن امتیاز کسر کند. پس از بازی مس مقابل هواداران تهرانی، تیم تهرانی به دلیل استفاده فرزاد جعفری از مس به کمیته انضباطی شکایت کرد و حکم این پرونده نیز می تواند دو امتیاز از مس کسر کند. به این ترتیب فاصله صنعت نفت با مس جدول کاهش می یابد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

صنعت نفت آبادان منتظر تصمیم دو پرونده انضباطی درون فدراسیون فوتبال است.

برزیل، ایران از ساخت سئول انتظار معجزه دارد!


سرویس خبر شماره: 1898881
14 آوریل 1402 در 8:15 ب.ظ
1K |

0نقطه نظر

آیا کسر امتیاز به نفع نفت است؟

در همین راستا باشگاه صنعت نفت پیگیر پرونده کسر امتیاز باشگاه نفت مسجد سلیمان و مس کرمان است و با تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون قصد دارد با کسب 4 امتیاز راحت تر راه خود را برای ماندن در لیگ برتر باز کند.

مورد اول به شکایت صنعت نفت از نفت مسجد سلیمان به دلیل استفاده «غیر مجاز» از میلاد شیخ سلیمانی اشاره دارد. بازی برگشت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید و صنعت نفت با شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دنبال شکست حریف خود است. هرچند هنوز تصمیم خاصی برای این پرونده صادر نشده است.

مس کرمان با 21 امتیاز نزدیک ترین تیم به صنعت نفت در صدر جدول رده بندی است. به همین دلیل نفتی برای بقا در لیگ برتر دست و پنجه نرم خواهد کرد. صنعت نفت در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در دیداری حساس این هفته پذیرای مس کرمان است و در صورت پیروزی در این بازی می تواند با امید بیشتری هفته های پایانی را دنبال کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 13 امتیاز در رده پانزدهم به همراه نفت مسجد سلیمان یکی از گزینه های اصلی سقوط به لیگ دسته اول است.