برناردو سیلوا کلید موفقیت تیم ژاوی خواهد بود

آگوئرو که معتقد است بارسا می تواند ستاره سیتی را در روزهای باقی مانده از نقل و انتقالات به نیوکمپ منتقل کند، گفت: “برناردو بازیکن بزرگی است. او توپ را با خود حمل می کند، او برای تیم فداکار است و همچنین می تواند پاس بدهد. گل بزنید و گل بزنید. برناردو توانایی بازی در پست های مختلف را دارد و من واقعاً تعجب می کنم اگر سیتی او را رها کند. این کاری است که سیتی باید انجام دهد: جلوی رفتن برناردو را بگیرد. باشگاهی که نشان داده هر چیزی برای آنها ممکن است.

اگر برناردو در نهایت به بارسا برود، می تواند کلید موفقیت تیم ژاوی باشد. ژاوی تیمش را حول کنترل مالکیت سازماندهی کرده است و برناردو بهتر از هرکسی می تواند هر کاری را که می خواهد در هافبک انجام دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1837618
آگوست 19, 1401 @ 22:30
3.9 هزار |

2نقطه نظر

سرخیو آگوئرو:

با این حال، شکی نیست که هافبک پرتغالی در سال های اخیر به یکی از ارکان تیم پپ گواردیولا تبدیل شده است و از سوی دیگر مشکلات مالی بزرگ بارسلونا که حتی ثبت خریدهای تابستانی را نیز متحول کرده، باعث انتقال این بازیکن شده است. ستاره پرتغالی بسیار پیچیده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که شایعات زیادی در مورد انتقال احتمالی برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی منچسترسیتی به بارسلونا شنیده می شود. با وجود مخالفت سران باشگاه انگلیسی و ادعای آنها مبنی بر عدم اعطای سیلوا به بارسا، سرخیو آگوئرو ادعا می کند که این انتقال ممکن است در تابستان انجام شود.

سرخیو آگوئرو ستاره سابق منچسترسیتی می گوید که انتقال به بارسلونا برای برناردو سیلوا امکان پذیر است و کلید موفقیت ژاوی در بارسا خواهد بود.

آگوئرو در توضیح ادعای خود مدعی شده است که بارسلونا و تیم فنی آنها می دانند که برناردو سیلوا کلید موفقیت تیم ژاوی در فصل آینده خواهد بود و به همین دلیل برای جذب او تلاشی نمی کنند.