برنامه جدید عربستان برای سفر ویژه مسی/پادشاه به ریاض

سعودی ها سال گذشته مسی را به عنوان سفیر گردشگری خود استخدام کردند و در ماه می همان سال از او به جده استقبال کردند. مسی در ژانویه به عربستان سعودی بازگشت و مقابل تیمی بازی کرد که کریستیانو رونالدو نیز در آن بازی می کرد. سفر مسی به عربستان شایعاتی مبنی بر پیوستن وی به یکی از تیم های لیگ حرفه ای عربستان ایجاد کرد و در این بین از تیم های الهلال و الاتحاد به عنوان مشتریان وی نام برده می شود که البته بی اساس بود.

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

عربستان دو ماه پیش در پاریسن ژرمن میزبان لیونل مسی و دوستانش بود که برای برگزاری دیداری دوستانه با تیم منتخب ریاض به این کشور سفر کرده بودند. مردم عربستان به زودی کاپیتان قهرمان فوتبال جهان را در کشورشان خواهند دید اما نه برای پیوستن به یکی از تیم های باشگاهی این کشور؛ کاری که رقیب سابقش کریستیانو رونالدو با پیوستن به نصر انجام داد. مسی در سال گذشته دو بار به عربستان سعودی سفر کرده و اکنون برای سومین سفر خود به این کشور برنامه ریزی می کند.

احمد الخطیب، وزیر گردشگری عربستان سعودی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: در نهایت خوشحالم اعلام کنم لیونل مسی سفیر گردشگری و ستاره فوتبال کشورمان به همراه خانواده و دوستانش به کشورمان سفر خواهند کرد. این ماه برای لذت بردن از زیباترین ها از مقاصد گردشگری خود لذت ببرید، مردم خود را بشناسید و تجربیات جدیدی را تجربه کنید.