برنامه رحمتی: هر هفته یک جوان معرفی کنید! (عکس)

محمد خردمند بازیکن آلومینیوم امید که به تازگی با تفسیر رحمتی به جمع بزرگسالان اضافه شده بود در دقیقه 56 بازی با صنعت نفت آبادان به عنوان اولین تعویض برای اراکیس وارد زمین شد و جای سیدمحمد احسن مصدوم را گرفت. حسینی برای اولین تجربه لیگ برترش.


سرویس خبر شماره: 1867140
8 فوریه 1401 در 01:03 |
1.6 هزار |

0نقطه نظر

سرمربی آلومینیوم برای چهارمین بازی متوالی از بازیکنان پایه این باشگاه استفاده کرده است.

برنامه رحمتی: هر هفته یک جوان معرفی کنید!  (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برد آلومینیوم اراک مقابل صنعت نفت در شرایطی به دست آمد که سید مهدی رحمتی تصمیم گرفت علاوه بر بهره مندی از بازیکنان باتجربه و بازیکنانی که از تیم ها نقل مکان کرده اند، جوانان تیمش را نیز محک بزند.از پایه تا بزرگسال اضافه به زمین مسابقه. در این بازی

دقایقی پس از حضور این بازیکن جوان در تیم آلومینیوم اراک، محمدرضا شکیبخو بازیکن 21 ساله این تیم با مشورت سرمربی اصلی این تیم به میدان رفت و جای هانسل را گرفت. زاپاتا تا در روز پیروزی پر گل شاگردان رحمتی این مربی از جوانی خود نیز بهره برد.

عکس: محمد عباسی – ورزش ۳

1795670



مجله اخبار فوتبال داخلی

رحمتی که در رویارویی های اخیر خود بازیکنان آینده دار سالخورده ای چون مجتبی فخریان، محمدرضا شکیبخو و علی وطن دوست را به میدان فرستاد و حسین مددی اهل اراک را برای اولین بار در یک بازی لیگ برتر در مصاف با تیم ملی قرار داد. صنعت نفت هم از جوانی تیمش استفاده کرد.