برنامه فرایبورگ برای بازی بایرن: اینستا و توییتر ممنوع!

سرمربی فرایبورگ در آستانه دیدار مجدد تیمش با بایرن مونیخ پس از قهرمانی در جام حذفی مقابل باواریایی ها، استراتژی انضباطی خاصی را برای بازیکنانش در نظر گرفته است.

برنامه فرایبورگ برای بازی بایرن: اینستا و توییتر ممنوع!

او در پاسخ به این سوال که چگونه فرایبورگ می تواند قهرمانی بزرگ خود در جام حذفی را فراموش کند و برای پیروزی در روز شنبه وارد زمین شود، گفت: برد مقابل بایرن یک اتفاق بزرگ برای ما و هواداران بود. ما اکنون در نیمه نهایی هستیم. ما انتظار زیادی داشتیم که بایرن را شکست دهیم و نشان دهیم که بایرن ممکن است گاهی ببازد. اما این هم یک بازی بود و ما باید آن را فراموش کنیم.”

1839344

اشتراوس با یک کار دشوار روبرو است: پیروزی در مسابقات متوالی در عرض چند روز مقابل غول های فوتبال آلمان. وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چه توصیه ای به بازیکنانش دارد، اظهار نظر جالبی کرد.

کریستین استریخ سرمربی فرایبورگ در نشست خبری پیش از دیدار با بایرن مونیخ که با حضور پرشمار خبرنگاران برگزار شد، صحبت های جالبی با خبرنگاران آلمانی داشت.

هر بازیکنی باید شبکه های اجتماعی را ترک کند، با خودش خلوت کند و برای دو بازی بعدی آماده شود. آرامش خود را حفظ کنید و فقط با نزدیکترین افراد معاشرت کنید. خوب بخور و خوب بخواب.»



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1899504
17 آوریل 1402 @ 23:50
3.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرایبورگ که سه شنبه هفته جاری موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان به پیروزی تاریخی مقابل بایرن مونیخ دست یابد، روز شنبه یک بازی دیگر مقابل بایرن در بوندس لیگا خواهد داشت.

سرمربی فرایبورگ گفت: یادآوری دلیل پیروزی ما در مونیخ بسیار مهم است، نظم تاکتیکی زیادی داشتیم و هماهنگی ما در خط دفاع عالی بود، اما روحیه و روحیه نیز از عوامل بسیار مهمی است. وقتی تیم شما بایرن را شکست می دهد، باید مراقب باشید که سه چهارم روز را در شبکه های اجتماعی سپری نکنید، زیرا همه از شما تعریف می کنند.