برنامه ویژه آرسنال برای جذب طارمی/بازی ایران و انگلیس سکوی پرتاب ستاره ایرانی در جزیره

نام مهدی طارمی ستاره کشورمان و عضو باشگاه پورتو این روزها در کنار آرسنال صدرنشین لیگ برتر طنین انداز شده است.

آرسنال به جمع مشتریان طارمی اضافه شد. پورتو آماده مذاکره برای فروش این مهاجم است که قراردادش با این باشگاه در سال 2024 به پایان می رسد.

توپچی ها در حال حاضر صدر جدول لیگ برتر هستند و اکنون در 8 بازی از 9 بازی خود در این فصل لیگ برتر پیروز شده اند. آرسنال همچنان نگران مصدومیت ژسوس است و می خواهد حمایت بیشتری از این بازیکن برزیلی ارائه کند.

سایت «اسپورت مال» آخرین خبر در این باره نوشت: مهدی طارمی فصل 2022-2023 را با موفقیت آغاز کرده و تنها در 12 بازی تاکنون 7 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است.

توپچی های لندن منتظر عملکرد طارمی در جام جهانی 2022 قطر هستند در حالی که در صورت درخشش او در این تورنمنت رسما برای جذب این بازیکن اقدام خواهند کرد.

آرتتا در پنجره نقل و انتقالات اخیر به الکساندر لاکازت، پیر امریک اوبامیانگ و فولارین بالوگون اجازه داد باشگاه را ترک کنند. به همین دلیل او به دنبال طارمی برای حمایت از عیسی است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

طارمی قرار بود در نقل و انتقالات تابستانی پورتو را ترک کند و چند باشگاه لیگ برتری نیز جزو مشتریان این ستاره ایرانی بودند. چلسی به زیر نظر گرفتن این ملی پوش ایرانی ادامه می دهد و ایجنت خود را برای تماشای بازی او در این ماه فرستاده است.

ویژه برنامه آرسنال برای جذب طارمی/ بازی ایران و انگلیس سکوی پرتاب ستاره های ایرانی در جزیره

به گزارش رسانه های انگلیسی، میکل آرتتا، سرمربی توپچی های لندن مصمم است ستاره ایرانی را در زمستان امسال به لندن بیاورد تا بتواند راه را برای قهرمانی خود در لیگ برتر هموار کند.

پورتو تابستان گذشته لوئیس دیاز را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به لیورپول فروخت و انتظار می رود در زمستان امسال نیز قراردادی مشابه با آرسنال امضا کند.

نمایندگان این بازیکن تمایلی به اصرار برای انتقال در تابستان نداشتند زیرا معتقد بودند که بهتر است این کار پس از جام جهانی زمستان امسال انجام شود.

گابریل ژسوس، خرید تابستانی آرسنال، به سرعت خود را به عنوان مهاجم اول میکل آرتتا در ورزشگاه امارات تثبیت کرد و به تیم شمال لندن کمک کرد تا فصل را با قدرت شروع کند.