برنامه ویژه گل محمدی برای دربی استقلال/ شبیه سازی با حریفان لیگ برتری 2+1!

در همین راستا مطلع شدیم که یحیی گل محمدی در تعطیلات لیگ برتر و قبل از بازی با استقلال برنامه ویژه ای را برای شبیه سازی تیم ساپینتو تدارک دیده است. ظاهرا مس رفسنجان و فولاد خوزستان به عنوان حریفان احتمالی پرسپولیس برای شبیه سازی استقلال قبل از هفته دوازدهم دیده می شوند. به گفته یحیی گل محمدی این دو تیم به اضافه سپاهان می توانند به نوعی بازی با استقلال را بازسازی کنند اما شاید اصفهانی ها حاضر به انجام بازی دوستانه مقابل پرسپولیس نشوند.

پس از آن بود که پرسپولیس در این مدت بازی رسمی انجام نداد و تیم ملی در جام جهانی در قطر حضور خواهد داشت. بر این اساس یحیی گل محمدی اردوی خارجی تیمش را به بازگشت بازیکنان داخلی به اردوی تیم ملی وابسته کرد. از طرفی شاید مهمترین دغدغه سرمربی پرسپولیس حفظ شاگردانش در شرایط بازی دربی باشد. برای یحیی گل محمدی و پرسپولیسی ها بازی با استقلال با هر بازی لیگی فرق دارد. ضرب المثلی وجود دارد که می گوید هواداران استقلال و پرسپولیس در مقابل همه تیم ها به جز قرمز و آبی ها آماده شکست هستند!

گل گهر سیرجان نیز می تواند حریف مناسبی برای پرسپولیس باشد اما نباید فراموش کرد که امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر شنبه 19 دی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بنابراین منطقی نیست که دو هفته قبل از این دیدار مهم دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان به مصاف یکدیگر بروند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سازمان لیگ برتر پس از مدتی بلاتکلیفی بالاخره برنامه جدید لیگ تا نیم فصل را اعلام کرد تا دربی فوتبال ایران در بازی رفت 8 آذرماه برگزار شود.

اگر تیم ملی در دور اول جام جهانی کنار رفت، دربی دقیقا سه هفته بعد از آخرین بازی ما در قطر برگزار می شود. واقعیت این است که با وجود زمان کافی، این دیدار روز جمعه برگزار نمی شود و قرار است روز سه شنبه برگزار شود. دربی پایتخت در حالی در این تاریخ برگزار می شود که سازمان لیگ پیش از این 22 آبان را به عنوان تاریخ برگزاری این دیدار اعلام کرده بود اما با حضور کارلوس کی روش در راس تیم ملی، هفته دوازدهم لیگ برتر به تعویق افتاد. . فقط بعد از جام جهانی گل محمدی و ساپینتو بعد از تعطیلات مساوی خواهند شد. لیگ برتر 14 آبان بعد از هفته یازدهم بازی تعطیل شد و حالا پرسپولیس قرار است بعد از 54 روز اولین بازی خود را در 8 آذر این بار مقابل رقیب سنتی استقلال برگزار کند.