برندگان جام جهانی، در افتتاحیه جشنواره 40 هزار نفری

علاوه بر این، فعالیت های حمایتی متعدد، تجربیات آشپزی بین المللی و محلی، نمایشگاه های اختصاص یافته به فوتبال و فروشگاه رسمی فیفا با محصولات مجاز جام جهانی در انتظار علاقه مندان به فوتبال است.

در این مراسم تعدادی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ برنامه ای را برای راه اندازی رسمی جشنواره ارائه کردند.

در اینجا بیانیه آمده است: جشنواره هواداران فیفا مکان مناسبی برای تماشای زنده مسابقات جام جهانی فوتبال در فضایی پر جنب و جوش و در عین حال لذت بردن از یک برنامه فوتبال و سرگرمی هیجان انگیز است. به 40000 هوادار بپیوندید و از تمام 64 بازی جام جهانی 2022 قطر به صورت زنده روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جشنواره هواداران فیفا یک روز مانده به آغاز رسمی جام جهانی افتتاح شد. این جشنواره با حضور ستارگان فوتبال جهان و جمع کثیری از هواداران در پارک البیدا دوحه افتتاح شد.

فیفا در بیانیه ای اعلام کرد: “هواداران در سراسر جهان می توانند منتظر 29 روز فوتبال، موسیقی، فرهنگ و سبک زندگی باشند، یک جشنواره واقعی فوتبال.”

مراسم فستیوال هواداران فیفا با ظرفیت 40 هزار هوادار با حضور بزرگ ترین نام های دنیای فوتبال افتتاح شد.

برندگان جام جهانی، در افتتاحیه جشنواره 40 هزار نفری


سرویس خبر شماره: 1854371
29 نوامبر 1401 ساعت 00:32
1.9 هزار |

0نقطه نظر

این جشنواره شامگاه شنبه با حضور تعدادی از ستارگان برتر فوتبال که هر کدام سابقه قهرمانی در جام جهانی را دارند افتتاح شد.

در این مراسم بازیکنانی چون الساندرو آلتوبلی از ایتالیا، مارسل دسای از فرانسه، روبرتو کارلوس از برزیل، لوتار ماتئوس از آلمان، کافو از برزیل، مارکو ماتراتزی از ایتالیا، یوری ژورکایف از فرانسه، ایکر کاسیاس از اسپانیا و … حضور داشتند. .



مجله اخبار فوتبال داخلی