برونو: اتفاقاً داور به نفع غنا سوت زد نه پرتغال

برونو فرناندز پس از بازی به خبرنگاران گفت:

برونو فرناندز ستاره پرتغال مدعی شد که داور در بازی امشب مقابل غنا برای پرتغال پنالتی نگرفت و به غنایی ها کارت زرد نشان نداد.

برونو: اتفاقاً داور به نفع غنا سوت زد نه پرتغال

به گزارش “ورش سه”، برونو فرناندز در برد 3-2 پرتغال مقابل غنا یکی از ستاره های درخشان سلسائو بود و با اینکه پایش را برای گلزنی باز نکرد، دو پاس گل به هم تیمی هایش داد.

شما می توانید درباره صحنه های زیادی در طول مسابقه صحبت کنید و بگویید که داور فلان کار را انجام داده یا نکرده و می تواند تصمیمات بهتری بگیرد که انجام نداده است. اما بازی تمام شد و در کل فکر می کنم داور امتیاز خوبی می گیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1855364
آذر 03, 1401 در 23:17 |
نمایش 3K |

2نقطه نظر

ادای احترام به مهاجمانی که پرتغال را علامت زدند
ما روحیه باورنکردنی داشتیم. از ابتدا با روحیه ایثار و از خود گذشتگی وارد زمین شدیم و با اتحاد بسیار تلاش کردیم و در نهایت موفق به کسب سه امتیاز شدیم. با وجود مهاجمان درجه یک که داریم، گلزنی کار سختی نبود. وقتی در تیمی با چنین مهاجمانی بازی می‌کنید، گلزنی چندان سخت نیست.

اگرچه غنایی ها در پایان بازی به شدت به داوری بازی اعتراض کردند و سرمربی این تیم آفریقایی در نشست خبری پس از بازی داور را به حمایت از پرتغال متهم کرد و گفت که داور این پیروزی را به پرتغالی ها داده است. اما برونو فرناندز نظر کاملاً متفاوتی داشت و گفت اتفاقاً داور مقابل پرتغال سوت زد و برای تیمش پنالتی نگرفت و در یک صحنه به اشتباه بازیکن غنا را اخراج نکرد.

انتقاد از عملکرد داور و اشتباهات داوری
در نیمه اول یک خطا روی ژائو فلیکس انجام شد که پنالتی بود اما داور آن را نگرفت. اما فوتبال همین است. همه تصمیمات همیشه درست نیستند. در مورد صحنه خطا روی پنالتی فکر می کنم پنالتی بود. طبیعی است که بازیکنان غنا بگویند پنالتی نبود. نظر من این است که بازیکن غنا باید اخراج می شد چون داور به نفع او عمل کرد.