برونو فرناندز انتظار می رود که بازی نیوکاسل یونایتد را نیز از دست بدهد – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات


منچستریونایتد در بازی خود در لیگ برتر مقابل تیم عصبی آرسنال نمایش هجومی ترسناکی ارائه داد تا در نهایت روز یکشنبه در اولدترافورد 0-1 شکست خورد.

اریک تن هاگ، پس از شکست 0-4 به دست کریستال پالاس، از ترس یک تحقیر دیگر، تصمیم گرفت رویکرد ایمنی را در برابر رهبران لیگ اتخاذ کند.

بازیکن تیم در مقایسه با بازی های اخیر بسیار جمع و جورتر است، اما یک خطای بزرگ دیگر از کازمیرو باعث شد توپچی ها در نیمه اول پیش بیفتند.

و میهمانان هرگز در معرض خطر انصراف از این برتری نبودند زیرا قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس به جای تلاش برای ایجاد مشکل با تمام شدن ساعت، به حفظ توپ و پاس دادن آن در بین خود راضی بود.

یونایتد به شدت دلتنگ برونو شده است

راسموس هوجلوند بار دیگر به سختی مورد حمایت قرار گرفت، در حالی که فرم فعلی او نشان می دهد که او آماده هدایت خط شیاطین سرخ نیست و به کمک بیشتری نیاز دارد، اما سرمربی راهی جز ادامه بازی با او ندارد.

آلخاندرو گارناچو چند فرصت قابل ارائه را رد کرد در حالی که هافبک فاقد خلاقیت بود زیرا هلندی تصمیم گرفت در میان بحران مصدومیت مداوم آسیب را به حداقل برساند.

غیبت کاپیتان برونو فرناندز با غیبت پرتغالی دو بازی متوالی در حال حاضر بسیار احساس شده است، اولین باری که از زمان انتقال او به این باشگاه رخ داده است.

میسون ماونت در برابر ایگلز محاکمه شد و او نتوانست برتری را که بازیکن ملی پوش پرتغالی معمولاً در آن مهارت دارد، ارائه دهد.

در مقابل تیم میکل آرتتا، هیچ کس در خط میانی حریر لازم برای زدن پاس‌ها به مهاجم یا تلاش برای انجام کاری دیدنی را نداشت.

فرناندز در جریان بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل کاونتری سیتی با بریس محافظ دور دست راستش دیده شد که آن را شکست.

این بازیکن پرتغالی اصرار داشت که بازی های زیر را مقابل شفیلد یونایتد و برنلی انجام دهد اما اکنون دو بازی آخر را از دست داده است. این که آیا این به دلیل آسیب دست او باشد یا چیز دیگری کاملاً ناشناخته باقی مانده است.

تن هاگ قبل از بازی با آرسنال اعلام کرده بود که ستاره سابق اسپورتینگ لیسبون به تمرینات بازگشته است، اما آماد دیالو اولین بازی خود را در مقابل تیم شمال لندن انجام داد زیرا سرمربی گفت که کاپیتان باشگاه نمی تواند به موقع به آن برسد.

اکنون الکس کروک از Talksport پس از گفتگوی روزنامه نگار با سرمربی، فاش کرد که بعید است این بازیکن 29 ساله برای دیدار آینده نیوکاسل در اواسط هفته آماده باشد.

برونو بازی نیوکاسل را از دست داد

کروک در این باره نوشت: «تن هاگ همچنین به @talkSPORT گفت برونو فرناندز احتمالاً بازی چهارشنبه مقابل #NUFC را از دست خواهد داد. ایکس (سابق توییتر).

یونایتد در حال حاضر در رده هشتم قرار دارد و در خطر از دست دادن کل اروپا است. سرخابی ها در فرم مناسبی هستند و تنها یک بار در پنج بازی اخیر خود شکست خورده اند و در رده ششم قرار دارند.

این ضربه بزرگ دیگری خواهد بود و تن هاگ احتمالاً روش مشابهی را در برابر تیم ادی هاو مانند روز یکشنبه اتخاذ خواهد کرد تا در پایان باخت قابل احترامی را تضمین کند.

امیدوارم فرناندز بتواند آخرین بازی لیگ فصل را مقابل برایتون انجام دهد و برای فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی در 25 می آماده باشد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/05/13/bruno-fernandes-expected-to-miss-newcastle-united-game-as-well-280153/ منبع: