برونو فرناندز به فرم بازگشت و از سومین پنالتی منچستریونایتد در فصل جاری گلزنی کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

او 100 درصد از دریبل های خود را تکمیل کرد و همچنین در حالی که یک پاس کلیدی در بازی انجام داد، شش توپ بلند از هشت توپ را با موفقیت زد.

در زمان مناسب به فرم برگردید

بازی برونو فرناندز با اعداد و ارقام مقابل چلسی:

این بازیکن 28 ساله 62 لمس توپ داشت و بازی را با دقت پاس ضعیف 74 درصد به پایان رساند، اما چیزی که اریک تن هاگ را بیش از همه خوشحال می کند استفاده او از توپ زمانی است که به درستی آن را دریافت کرد.

این بازیکن پرتغالی اشتباهی مرتکب نشد زیرا کپا آریزابالاگا را به اشتباه فرستاد تا دوازدهمین گل خود را در این رقابت ها به ثمر برساند.

کاپیتانی که بعد از پنج بازی در برگه گل قرار می گیرد، به عنوان یک تقویت کننده اصلی اعتماد به نفس عمل می کند و نحوه گلزنی مربی و بازیکن را بسیار خوشحال می کند.

فرناندز پنالتی را می برد و گل می زند

در دفاع، او مثل همیشه سخت کار کرد و بی امان پرس می کرد، و این اولین پاس او بود که به راشفورد اجازه داد گل چهارم تیم را بزند.

این هافبک تهاجمی همچنین در طول بازی 5 توپ بازیابی کرد که باعث شد شیاطین سرخ چندین بار ضد حریف داشته باشند.

دقت پاس 74 درصد
18 پاس آخر سوم
6 توپ بلند تکمیل شد
5 بازیابی توپ
4 دوئل زمینی برنده شد
2/2 دریبل تکمیل شد
1 پاس کلیدی
1 شلیک از کار چوبی
1 پنالتی برد
1 گل

– استاتمن دیو (@StatmanDave) 25 مه 2023

او وسلی فوفانا را نادیده گرفت و مدافع با تمسخر او را اخراج کرد زیرا داور تنها برای سومین بار در فصل جاری یونایتد به نقطه پنالتی اشاره کرد.

فرناندز اخیراً در بهترین فرم نبوده است، اما این بازی یک بار دیگر او را در آستانه دربی منچستر در ومبلی تقویت می کند.



https://thepeoplesperson.com/2023/05/26/bruno-fernandes-returns-to-form-and-scores-from-manchester-uniteds-third-penalty-of-the-campaign-264523/ منبع:

ستاره سابق اسپورتینگ لیسبون در چهار دوئل زمینی و یک خطا برای تیمش پیروز شد و یک تکل موفق نیز انجام داد. او همچنین 18 پاس سوم نهایی را انجام داد.

ماگنیفیکو ✨ pic.twitter.com/IwwRwdxckf

یونایتد در نیمه اول توسط کازمیرو و آنتونی مارسیال قبل از کاپیتان برونو فرناندس و مارکوس راشفورد درخشش بیشتری روی خط امتیاز قرار داد.

با بازگشت فرناندز در میان گل ها، تن هاگ قبل از فینال بسیار مهم جام حذفی در 3 ژوئن بسیار مطمئن تر خواهد بود.