برونو قبل از بازی با لیورپول “فرصتی” برای بازیکنان چلسی احساس می کند

برونو، مدافع کناری سابق برایتون، هدایت موقت چلسی را بر عهده دارد و به دیدار فردا به عنوان فرصتی برای استفاده از ضعف های لیورپول در این فصل چشم دوخته است.

بازی در استمفورد بریج دو تیم را در کنار هم قرار می دهد که در این فصل بسیار پایین تر از حد انتظار قرار گرفته اند و آبی های رده یازدهم میزبان تیم یورگن کلوپ هستند که تنها سه رده بالاتر هستند.

بیشتر بخوانید: شش بازیکن چلسی برای سرمربی جدید در جدال لیورپول مشکوک هستند

یک برد برای تیم میزبان آنها را به یک امتیاز از قرمزها می رساند، اگرچه آنها در حال حاضر پس از اخراج گراهام پاتر در روز یکشنبه، که خود به عنوان جانشین توماس توچل در سپتامبر گذشته معرفی شده بود، بدون سرمربی دائمی هستند.

لیورپول امیدوار است که آخرین دور از تحولات مدیریتی در چلسی، با توجه به چرخش سریع آنها پس از شکست عصر شنبه مقابل استون ویلا، روی آماده سازی لندنی های غربی تأثیر بگذارد.

این بازیکن 40 ساله در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود گفت: فوتبال.لندن) وقتی در مورد آمادگی برای بازی پرسیده شد: “آن را به عنوان یک فرصت برای بازیکنان می بینم.

برونو سالتور، سرمربی موقت چلسی، دیدار سه شنبه شب مقابل لیورپول را یک فرصت برای بازیکنانش توصیف کرد.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

“آمادگی کمک زیادی به عملکرد می کند و این چیزی است که بازیکنان باید روی آن تمرکز کنند.”

ما نماینده چلسی هستیم. باشگاهی با تاریخ شگفت‌انگیز، در مورد پیروزی است، در مورد تسلط است و آنچه ما باید انجام دهیم این است که برای بازی آماده شویم.

یکی از ریزه های بالقوه آسایش لیورپول، رکورد اخیر آنها در استمفوردبریج است، که از می 2018 در چلسی در یک بازی لیگ شکست نخورده اند، و در هر سه بازی اخیر خود در SW6 دو گل زده اند.ترانسفرمارکت).

به هر اندازه که قرمزها در این فصل فقیر بوده اند، با تنها سه برد از 13 بازی دور از آنفیلد در لیگ برتر، آبی ها در خانه خود بسیار قدرتمند نیستند و تنها 6 بازی از 14 بازی را در حضور هواداران خود برده اند. کمپین پرواز برتر فعلی

https://www.empireofthekop.com/2023/04/03/bruno-saltor-opportunity-chelsea-liverpool/ منبع:

با توجه به مبارزات مربوط به دو تیم در این فصل، هر دو ممکن است آن را به عنوان یک بازی ایده آل برای تامین ثروت خود با تقویت بسیار مورد نیاز و در عین حال تشدید بدبختی برای حریفان خود ببینند.

زمانی که این دو با هم روبرو می شوند به ندرت یک طرفه می شود – پنج دیدار آخر آنها پس از 90 دقیقه تمام شده است. نتیجه مشابه فردا شب احتمالاً برای هر دو تیم یک فرصت از دست رفته است، بسته به اینکه بازی چگونه اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: لیورپول وارد رقابت برای جذب ستاره “مقاوم در برابر مطبوعات” می شود که اولین بار در لیگ برتر قهرمان شد – گزارش