برونو منتظر بود منچستر را ترک کنم تا شماره 8 را بگیرم

ابتدا دخیا ماتا را خطاب قرار داد و زیر این ویدئو نوشت: خوان ماتا، چیزی برای گفتن داری؟”

این عدد برای ستاره 27 ساله پرتغالی معنی خاصی دارد زیرا او در 8 سپتامبر 1994 به دنیا آمده است و عدد هشت را روی دستش خالکوبی کرده است تا ارزش این عدد را بیشتر برای او مشخص کند.
روز گذشته منچستریونایتد با انتشار ویدیویی ویژه در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که شماره 8 این تیم اکنون برونو خواهد بود و واکنش داوید دخیا و ماتا به این ویدیو جالب بود.


سرویس خبر شماره: 1832920
19 جولای 1401 در 6:35 ب.ظ
495 امتیاز خبر

0نقطه نظر

واکنش جالب خوان ماتابه به شماره جدید برونو

ماتا نیز در پاسخی طنز نوشتبرونو به من گفت که از جدایی من ناراحت است و ما دیگر با هم بازی نخواهیم کرد، اما فکر می کنم او کاملا خوشحال است. برونو فرناندز، شماره هشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد ماه گذشته جدایی خوان ماتا را تایید کرد. ستاره اسپانیایی پس از 8 فصل به دوران بازی خود در یونایتد پایان داد و شماره 8 خود را در دسترس قرار داد و سرانجام دیروز مشخص شد که وارث این شماره برونو فرناندز خواهد بود.

فرناندز در دوران حضورش در یونایتد عملکرد درخشانی در آن تیم داشت و به عنوان یکی از ستاره های اولدترافورد نام خود را بر سر زبان ها انداخت.
از زمان پیوستن به این تیم، او عاشق پوشیدن پیراهن شماره هشت بوده است، همان شماره ای که قبلا در اودینزه و اسپورتینگ لیسبون و همچنین تیم ملی پرتغال می پوشید.

دیروز بود که مشخص شد پیراهن شماره 8 خانم ماتا به برونو فرناندز رسیده است.