برونی جیمز ممکن است در درفت NBA 2024 انتخاب نشود

لبرون جیمز با گذشت 21 سال از دوران حرفه ای افسانه ای خود در NBA، در سطح نخبه بازی می کند. نقاط عطف زیادی وجود ندارد که جیمز هنوز به آنها نرسیده است. او یک ستاره، MVP لیگ، قهرمان NBA، MVP فینال و خیلی چیزهای دیگر بوده است. تنها کاری که جیمز باید انجام دهد این است که با پسرش در NBA بازی کند.

برونی جیمز در حال حاضر دانشجوی سال اول دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است. در ابتدا پیش بینی می شد که او در پیش نویس آینده 2024 انتخاب شود. این به جیمز این فرصت را می دهد که با پسرش بازی کند. با این حال، جیمز برای شروع کار خود در USC با مشکلاتی روبرو شد و ثبات زیادی نداشته است. پیش نویس های ساختگی ESPN برای سال 2025 باعث شد که برونی جیمز در دور دوم انتخاب شود. لبرون ممکن است مجبور شود یک فصل دیگر صبر کند تا در نهایت با برونی در لیگ بازی کند.

برونی جیمز ممکن است فصل دیگری از بسکتبال کالج را در سال 2024 بازی کند

برونی به عنوان پسر لبرون جیمز، کفش های بسیار بزرگی برای پر کردن سفر بسکتبال خود دارد. اگر نگوییم پدر او یکی از بهترین بازیکنان NBA در تمام دوران است. برونی قرار بود مانند دیگر سوپراستارهای بزرگ کالج باشد که یک فصل بازی می کنند و سپس برای درفت اعلام می کنند. با این حال، اولین بازی این جوان 19 ساله برای USC به دلیل ترس از ایست قلبی در تابستان به تعویق افتاد. خوشبختانه، جیمز خوب بود و او اجازه بازی برای تروجان ها را گرفت.

برای USC Trojans در سال 2023، برونی در 19 بازی بازی کرده و 6 بازی را شروع کرده است. او میانگین (5.8) امتیاز، (2.8) ریباند و (2.5) پاس گل در هر بازی دارد. با نحوه انجام اولین فصل دانشگاهی‌اش، در پیش‌نویس‌های ساختگی ESPN، جیمز در سال 2025 پیش‌نویس می‌شود و نه در سال 2024. این جوان 19 ساله احتمالاً می‌خواهد فرصتی برای ایفای نقش بزرگ‌تری داشته باشد و یک فصل کامل را بدون هیچ مشکلی بازی کند. اگر او برای سال 2024 در USC بماند، برونی این شانس را دارد که سهام خود را افزایش دهد. همچنین اگر او حتی بیشتر بازی کند، ممکن است بیشتر از آنچه که هست کاهش یابد.

هنوز این احتمال وجود دارد که برونی شانس خود را در سال 2024 آزمایش کند و برای درفت اعلام کند. جیمز هنوز بازی هایی برای بازی کردن برای USC دارد اما او به آینده نیز فکر خواهد کرد. لبرون به صراحت گفته است که می خواهد با پسرش در NBA بازی کند. این دلیل بزرگی است که چرا او در سال 21 در چنین فرمی عالی باقی مانده است. با این حال، این حرفه برونی است و او اولین کسی است که باید به لیگ برسد. چه در پیش نویس 2024 باشد چه در سال 2025.



https://sportslens.com/news/nba-mock-drafts-now-have-bronny-james-being-selected-in-2025-and-not-2024/ منبع: