بروکس کوپکا در مسیر کسب اولین استادان حرفه ای

شانس استاد زنده

ممکن است به نظر چندان خوب نباشد، اما شکست دادن کوئپکا زمانی که در تورنمنت های بزرگ پیشتاز است، سخت بوده است. سه مورد قبلی در حرفه او وجود داشته است که او بعد از 54 سوراخ در یکی از رشته های اصلی رهبر بود. او هر سه آنها را برد، از جمله دو قهرمانی PGA.

بروکس کوپکا هرگز مستر را نبرده است. بهترین نتیجه او در سال 2019 به دست آمد که در مقام دوم قرار گرفت. دور چهارم و آخر قرار است از ساعت 12:30 بعدازظهر یکشنبه به وقت شرقی آغاز شود.


راهنماهای شرط بندی گلف که ممکن است دوست داشته باشید


اگر کوپکا شروع به تزلزل کند، بازیکنان زیادی در بال‌ها منتظرند تا بعدازظهر یکشنبه در آگوستا اجرا کنند. رهم تنها دو ضربه عقب است (9-) و ویکتور هوولند (8-)، پاتریک کانتلی (6-) و راسل هنتلی (5-) رتبه 5 را تکمیل کردند.

– آمار و اطلاعات ESPN (@ESPNStatsInfo) 9 آوریل 2023

– دیو میسون (@DaveMasonBOL) 9 آوریل 2023

هنگامی که بازی در روز شنبه متوقف شد، کوپکا در 4 ضربۀ محکم از جان رام برتری داشت و 13- از 42 سوراخ را شلیک کرد. اما رحم در پایان دور سوم صبح یکشنبه حرکاتی انجام داد و او در فاصله تیراندازی با برتری مسابقات قرار دارد. دور نهایی با برتری دو زمانه کوپکا آغاز خواهد شد.

Koepka -123
رحم +188
هاولند +835
Cantlay +2200
فیلد +2200

برای چهارمین بار در حرفه اصلی خود، بروکس کوپکا پس از 54 سوراخ حداقل سهمی از برتری را در اختیار دارد.



https://sportslens.com/news/brooks-koepka-on-track-to-win-first-masters-of-career/ منبع:

پس از تعطیلات آخر هفته وحشیانه بازی به دلیل سقوط درختان و آب و هوای نامناسب، بالاخره وارد دور یکشنبه مستر 2023 می شویم. و به نظر می رسد بروکس کوپکا، به جز سقوطی که هنوز در حرفه خود ندیده، سخت افزار را به خانه خواهد برد.

در دیگر خطوط داستانی مربوط به استادان، تایگر وودز از مسابقات کنار رفت. وودز رگه خود را از برش در مسابقات مسترز به 23 افزایش داد (مساوی ترین رکورد تا به حال) اما در دور سوم به طور کامل از هم پاشید زیرا باران بارید و آسیب های طولانی مدت او شروع به گرفتن بهترین ها کردند.

آیا کسی می تواند Koepka را در کشش بگیرد؟