برگه سفید شماره هفده سید حسین در سکوت آزادی


سرویس خبر شماره: 2025068
10 ژوئن 1403 ساعت 4:20 ق.ظ.
540 امتیاز خبر

0نقطه نظر

کاپیتان استقلال در این فصل با بسته نگه داشتن دروازه اش مقابل گل گهر توانست رکورد هفده کلین شیت را به ثبت برساند.

برگه سفید شماره هفده سید حسین در سکوت آزادی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سید حسین حسینی شامگاه سه شنبه در دیدار استقلال مقابل گل گهر با نمایشی خوب و موفق توانست دروازه تیمش را نزدیک نگه دارد و تعداد کلین شیت های خود را به 17 برساند. این کلین شیت او را با حسین پورحمیدی جای می دهد. ، دروازه بان تراکتور در صدر بهترین دروازه بان های لیگ. پورحمیدی در همان دیدار مقابل ملوان نتوانست دروازه خود را حفظ کند و به حسینی این فرصت را داد تا با یک کلین شیت دیگر تا هفته گذشته به رقابت برای دستکش طلایی لیگ ادامه دهد.

با وجود این دستاورد بزرگ، این کلین شیت به خوبی می تواند تلخ ترین کلین شیت فصل حسینی باشد. پیروزی یک بر صفر استقلال با یک گل قابل توجه ارزشمند بود اما با توجه به اینکه شانس این تیم برای قهرمانی یک هفته مانده به پایان قهرمانی کم شده بود، چندان خوشحالی حسینی را به همراه نداشت. این شرایط او را از برخورداری از این موفقیت فردی باز داشت.

2028083

رقابت حسینی و پورحمیدی تا هفته آخر قهرمانی ادامه دارد و در پایان برنده دستکش طلای لیگ مشخص می شود. هر دو دروازه بان در طول فصل عملکرد بسیار خوبی داشتند و این رقابت جذاب بین دو دروازه بان توانمند جذابیت بیشتری را به هفته پایانی لیگ اضافه کرد. حسینی با تمرکز بر این رقابت ها سعی دارد به عنوان بهترین دروازه بان لیگ شناخته شود و دستکش طلا را از آن خود کند.

2028082

با این حال حسینی انگیزه چندانی برای خوشحالی ندارد. با وجود اینکه استقلال موفق شد گلگره را شکست دهد اما نزدیک شدن به پایان قهرمانی و از دست دادن امیدهای قهرمانی روحیه این تیم را سنگین کرد. حسینی که در طول فصل یکی از ارکان اصلی این تیم بوده است، در این شرایط نمی تواند از موفقیت های فردی خود لذت ببرد و تمام حواسش به هفته گذشته و به امید کسب دستکش طلایی است.

مجله اخبار فوتبال داخلی