بزرگترین مشتری طرفداران قهوه در دوحه!


سرویس خبر شماره: 1854438
29 نوامبر 1401 ساعت 11:55
649 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انگلیس کشوری است که فوتبال را اختراع کرد. موضوعی که هنوز هم بسیار بحث برانگیز است زیرا آنها فوتبال را بازی خودشان می دانند و معتقدند بهترین بازی ممکن را ارائه می دهند.
آنها همچنین ده ها سال منتظر بودند تا فوتبال به خانه بازگردد و به نظر می رسد کمی طولانی شده است، اما بالاخره در راه است.
شاید به همین دلیل است که انگلیس در همه رقابت ها به خصوص بازی های بزرگی مثل جام جهانی و یورو با مشاوره تخصصی و با استفاده از روش های علمی بازی می کند.

این سوال در اولین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2022 که مقابل تیم ملی ایران برگزار می شود اهمیت ویژه ای پیدا می کند چرا که این بازی قرار است ساعت 16 به وقت محلی و در شرایط گرما برگزار شود. که انگلستان نیست. برای ایفای نقش کلیدی استفاده می شود.
سیستم تهویه هوای ورزشگاه دمای هوا را در حدود 23 درجه نگه می دارد که تا حدی استرس گرمایی را در روزهای بازی کاهش می دهد.
با وجود این، کارشناسان انگلیسی چندین ایده برای به حداقل رساندن تأثیر گرما بر عملکرد بازیکنان در زمین و تمرین دارند. به خصوص اینکه دو تمرین ابتدایی این تیم ساعت 12 و 30 دقیقه در قطر برگزار شد که گرم ترین زمان روز است و دمای هوا در سایه به 33 درجه رسید.
ساوت گیت به عمد این لحظه را انتخاب کرد و به بازیکنانش گفت که باید هرچه سریعتر با این شرایط وفق دهند تا بازی خوبی ارائه کنند.
آنها قبل از یورو 2020 تجربه بازی در گرما را داشتند و سعی کردند با استفاده از حوله های یخی، کیسه های یخ و پاشیدن آب خنک با آن مقابله کنند. آنها حتی بررسی کرده اند که سایر ورزش ها چگونه با گرما مقابله می کنند و ساوتگیت مطمئن است که همه اقدامات انجام شده است.

آنچه در حال حاضر باعث نگرانی انگلیسی ها به خصوص کادر فنی و پزشکی این تیم شده است دمای هوای دوحه است. اما این مشکل نباید برای آنها مشکل جدی ایجاد کند، زیرا اولاً همه ورزشگاه ها دارای سیستم تهویه قوی و قدرتمند هستند و ثانیاً دو بازی مرحله گروهی این تیم پس از غروب آفتاب برگزار می شود.
با این حال، کادر مربیگری انگلیس برنامه ریزی دقیقی برای اطمینان از اینکه دمای بدن بازیکنان در محدوده نرمال است و آنها می توانند بر سد گرما در راه رسیدن به عنوان قهرمانی غلبه کنند، در دستور کار دارند.
بر کسی پوشیده نیست که بازی مالکیت توپ بخشی جدایی ناپذیر از فلسفه و سبک بازی گرت ساوتگیت در دوران نیمکت نشینی این تیم بوده است و بازیکنان همواره بر کنترل سرعت بازی تاکید داشته اند.

مسابقه با شعله های آتش – انتقام داغ قطر از انگلیس

بزرگترین مشتری طرفداران قهوه در دوحه!

انگلیس شاید جدی ترین مدعی قطر برای میزبانی جام جهانی 2022 بود و اعتراضات زیادی را به میزبانی این کشور وارد کرد و حالا به نظر می رسد قطر با توجه به اختلاف دمای محسوس نسبت به این کشور در حال انتقام نیابتی است.
سه شیرها برنامه تمرینی خود را با توجه به زمان هر بازی هماهنگ کرده اند و اکنون آماده بازی با ایران ساعت 16 به وقت محلی هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی