بزرگترین معمای ترکیب تیم ملی مقابل ولز

در دقایق ابتدایی بازی با انگلیس شوک بزرگی به تیم ملی وارد شد. جایی که علیرضا بیرانوند در دقایق ابتدایی این بازی از ناحیه بینی دچار مصدومیت شدید شد و نتوانست به کار خود ادامه دهد و جای خود را به سید حسین حسینی داد.


سرویس خبر شماره: 1855346
03 دسامبر 1401 در 09:19 ب.ظ |
نمایش 4K |

0نقطه نظر

با تایید غیبت بیرانوند؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی مقابل انگلیس که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد تا شاگردان کارلوس کی روش شروع خوبی نداشته باشند. نشستی که البته می توان پیش بینی کرد که ایران کار سختی در پیش دارد.

با این وجود هیچ چیز برای تیم ملی ایران تمام نشده و کسب دو نتیجه خوب و منطقی در دو بازی آینده مقابل ولز و آمریکا، صعود تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی را تضمین می کند. با این حال، ایران قطعا در این دو درگیری سرنوشت ساز آسان نخواهد بود.

حالا در آستانه بازی مهم مقابل ولز، کارلوس کی روش باید تصمیم مهمی بگیرد. سرمربی پرتغالی امروز در نشست خبری خود اعلام کرد که علیرضا بیرانوند نمی تواند بازی مقابل ولز را انجام دهد. حالا کی روش انتخاب سختی خواهد داشت. سید حسین حسینی قطعا انگیزه زیادی برای به رخ کشیدن توانایی های خود خواهد داشت اما باید دید از او در لیست اصلی استفاده خواهد شد یا یکی از پیام العبادزاده و امیر عابدزاده در دروازه بایستد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با غیبت علیرضا بیرانوند حالا باید دید در بازی با ولز چه کسانی در دروازه ایران قرار خواهند گرفت.

بزرگترین معمای ترکیب تیم ملی مقابل ولز