بزرگترین چالش یحیی پس از جدایی ناگهانی لوکا از ایران/سلاح پنهان پرسپولیس مقابل استقلال; آمادگی ویژه برای آقای کاپیتان!

مهدی عبدی و حامد پاکدل در دسترس ترین گزینه های سرمربی پرسپولیس برای میدان دادن به خط حمله پایتخت هستند. عبدی در 2 هفته ابتدایی لیگ بیست و دوم، قبل از جذب لوکادیا، گزینه اول خط حمله پرسپولیس بود، اما عملکرد خوبی نداشت و یک مهاجم هلندی جایگزین او شد. پاکدل هرگز در لیگ بیست و دوم به ترکیب اصلی پرسپولیس نرسید و 5 بازی به عنوان بازیکن ذخیره انجام داد و بازی راضی کننده ای نداشت.

بزرگترین چالش یحیی پس از جدایی ناگهانی لوکا از ایران/سلاح پنهان پرسپولیس مقابل استقلال;  آمادگی ویژه برای آقای کاپیتان!

مهاجم هلندی پایتخت ابتدا مدعی شد به دلیل مسائل خانوادگی نمی تواند در تهران بماند و باید به آمستردام برگردد. اما در ادامه بحث مشکلات مالی، سران باشگاه پرسپولیس بر اساس سوالات مالی تمامی مطالبات بازیکنان خود را پرداخت کرده بودند تا یورگن لوکادیا بهانه مالی برای رفتنش نداشته باشد. به نظر می رسد درخواست سفارت خارجی از شهروندان این کشور در اقدام ناگهانی بازیکن هلندی بی تاثیر نمانده است. با این حال مهاجم پرسپولیس بالاخره صبح امروز توانست مجوز خروج از کشور و بازگشت به هلند را بگیرد.

2 مهاجم ایرانی پرسپولیس البته در جشن فیفادی عملکرد خوبی داشتند و سعی کردند نظر یحیی گل محمدی را تغییر دهند. به خصوص حامد پاکدل که در آخرین بازی دوستانه پرسپولیس مقابل سپاهان موفق شد برای نشان دادن آمادگی فنی فوق العاده خود گلزنی کند و حالا با توجه به غیبت لوکادیا و دیاباته به نظر می رسد گل محمدی بتواند جایگزین عبدی و پاکدل در خط حمله تیمش شود. به طور مستقل استفاده کنید.

غیرمنتظره ترین ترکیب؛ جوز عبدی – پاکدل در خط حمله؟

عالیشاه، سلاح پنهان گل محمدی برای دربی؟

عالیشاه توانایی بازی در پست مهاجم سایه را دارد و بعید نیست یحیی گل محمدی از بین مهدی عبدی و حامد پاکدل بازیکنی را انتخاب کند که عبدی شانس بیشتری برای حضور در ترکیب جدایی از پرسپولیس داشته باشد و امید عالیشاه را جای دهد. پازل هجومی تیمش باید در غیاب شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا تکمیل شود.

بزرگترین چالش یحیی پس از جدایی ناگهانی لوکا از ایران/سلاح پنهان پرسپولیس مقابل استقلال;  آمادگی ویژه برای آقای کاپیتان!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای حضور در خط حمله پرسپولیس، امید عالیشاه، کاپیتان باتجربه پرسپولیس است که سابقه شکست ناپذیری 11 بازی در دربی را دارد. عالیشاه در لیگ بیست و دوم یک چرخشی در تیم پرسپولیس داشت و به دلیل مصدومیتی که با آن مواجه بود در 3 بازی در 11 هفته در ترکیب اصلی سرخپوشان پایتخت قرار گرفت و در 4 بازی نیز به عنوان بازیکن تعویضی حضور داشت. اما هیچ گل یا پاس گلی در لیست او وجود ندارد!

یحیی گل محمدی با توجه به جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا حالا با چالش بزرگ انتخاب مهاجم در بازی دربی مواجه است. به جز لوکادیا، شیخ دیاباته نیز به دلیل مصدومیت نمی تواند سرخپوشان پایتخت را در دوئل فردا با استقلال همراهی کند و این مشکل باعث نشده که سرمربی پرسپولیس چاره ای جز انتخاب در بین مهاجمان داخلی خود نداشته باشد. تیم

مهم ترین تمرین پرسپولیس پیش از دربی روز گذشته در شرایطی برگزار شد که اخبار تکان دهنده ای در اردوی سرخ های پایتخت به گوش رسید، یعنی غیبت یورگن لوکادیا در تمرین و حضور او در فرودگاه برای خروج از ایران! سران پرسپولیس تلاش زیادی کردند تا مهاجم هلندی را برای حضور مجدد در تمرین پایتخت متقاعد کنند اما لوکادیا به بهانه های مختلف قصد نداشت فرودگاه را به مقصد محل تمرین پرسپولیس ترک کند.